1.Finansal raporlar listesi boş geliyorsa;
Finansal Raporlar bütçe bazlı oluşturulan ve oluşması için Genel Ayarlar sekmesindeki bütçe kaydı üzerinden tetiklenmesi gereken yapılardır. Bütçe tanımlama alanında aşağıdaki ekran görüntüsünde görülen Finansal Raporları Oluştur işlemi yaptıktan sonra finansal raporlar listesi oluşacaktır.
2.Özelleştirilmiş finansal raporlar tanımlanmak isteniyorsa;
Bütçe ayarları penceresindeki Finansal Raporlar menüsü üzerinden Nakit Akış, Gelir Tablosu ve Bilanço formatında gerek hazır Raporlama Kalemleri kullanılarak gerekse özelleştirilmiş raporlama kalemleri ile ihtiyaca uygun finansal rapor şablonları hazırlanabilir.
3.Finansal raporların organizasyon bazında oluşturulması isteniyorsa;
Finansal rapor tanımlama ekranında detay türü organizasyon bazında olarak seçilmelidir.
4.Finansal raporların çıktısı alınmak isteniyorsa;
Finansal raporlar ön izleme yapıldıktan sonra PDF, Excel gibi formatlarda dışarı aktarılabilirler.
5.Nakit akış raporlarının ödeme planı yapısına göre çalışması isteniyorsa;
Böyle bir ihtiyaç durumunda yapılması gereken adımlar aşağıdaki gibidir;
Önemli: Eğer bu ekrandaki satırlarda bir ödeme tipi seçilmek istenirse (nakit, kredi kartı, çek…vb) bu durumda Bütçe Ayarları penceresindeki Ödeme Tipleri menüsü altında seçilebilecek opsiyonlar önceden tanımlanmış olmalıdır.
6.Sık kullanılan raporların Kısayol listesine eklenmesi isteniyorsa;
Raporları Kısayol menüsüne eklemek için raporlar üzerinde sağ tıkla açılan Kısayol Ekle butonu kullanılabilir.