Karşılaşabileceğiniz bazı hata çözümleri ve dikkat edilmesi gereken noktalar:
ALTER FUNCTION [dbo].[NETPROCESSID]()
RETURNS VARCHAR(75)
WITH SCHEMABINDING
AS
BEGIN
DECLARE @APPNAME VARCHAR(50);
DECLARE @RESULT VARCHAR(75)
SET @APPNAME = APP_NAME();
IF SUBSTRING(@APPNAME,1,10) = 'NETSISWEB'
BEGIN
DECLARE @LENGTH TINYINT
DECLARE @CTX VARBINARY(128)
SET @CTX = CONTEXT_INFO()
SET @LENGTH = CONVERT(TINYINT, SUBSTRING(@CTX, 1, 1))
SET @RESULT = CONVERT(VARCHAR(127), SUBSTRING(@CTX, 2, @LENGTH))
END
ELSE IF SUBSTRING(@APPNAME,1,4) = 'RC20'
BEGIN
SET @RESULT=('REDCODE20' + '_' + @APPNAME)
END
ELSE IF @APPNAME = '444082'
BEGIN
SET @RESULT=(HOST_NAME()+'_'+LTRIM(CAST(CAST(GETDATE() AS DECIMAL) AS VARCHAR(15))) + '_' + @APPNAME)
END
ELSE
BEGIN
SET @RESULT=(HOST_NAME() + '_' + HOST_ID() + '_' + @APPNAME)
END
RETURN @RESULT
END
/-- Form Özelleştirme kullanıyorsanız:
** v304 ile birlikte Form özelleştirme ile veritabanından veri çekilen durumlar için yeni kontroller eklenmiştir. Bu yüzden bu özelleştirmelerin tekrar uygun formatta uyarlanması gerekmektedir.
Detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
Form Ozelleştirme - Sorgu Yonetimi
---------------------
<!-- Web.Config Yapılandırma Dosyası -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>“%windir%\system32\inetsrv\config\applicationHost.config” dosyasındaki ‘Deny’ değerleri ‘Allow’ yapıldıktan sonra giriş tekrar denenmelidir.
Yeni sepet oluştururken takılma - sepete gidince hesaplama yapmama - sepete gidince çok uzun bekleme yapıp sepete girememe sorunları:
Sebebi; B2B server üzerinde netopenx register edilmemesi - temelset ile b2b netopenxlerinin aynı olmaması - uyumsuz netopenx - ya da temelsetin B2B server üzerinden lokal değil başka serverı görecek şekilde register edilmiş - çalışıyor olması olabilir.
Çözüm: B2B Server üzerinde lokalden çalışacak şekilde uygun Netopenx register edilmelidir.
Kontrol ve uygulama adımları:
1. B2B server Netsis registry ayarları yine B2B server ı görüyor mu? (Netsis B2B uygulaması kurulu olan serverda kurulu olmalı ve registry ayarları yine burayı görmeli, buradan çalışabilmeli)
2. Temelsete giriş yapılabiliyor mu? (B2B server üzerinde lokalden temelset açılabilmesi gerekiyor)
3. Lokalde temelset çalışıyor ise;
C:\inetpub\wwwroot\B2B\Documents\NetOpenX_files altından temelset versiyonuna göre uygun .rar dosyası içindeki dosyalar açıldıktan sonra alınıp,
C:\inetpub\wwwroot\B2B\bin altına atılır. (Netsis 9 ise 9015.zip içindeki dosyaları alıp atılır.)
4. Bin klasörü altına koyulan dosyalardan NetOpenX.dll i alınıp, Netsis > Temelset klasörü altına atılarak oradaki NetOpenX B2B'den alınan ile güncellenir.
5. IIS üzerinde B2B uygulamasını durdurulur.
6. Temelset - Servis - Regcontrol işlemi çalıştırılarak, yeni NetOpenX'in register edilmesini sağlanır.
7. IIS üzerinde B2B uygulamasını açılr.
8. B2B’ye giriş yaparak Ayarlar > Destek kısmı kontrol edilebilir. Burada “NetOpenX” versiyonunu görülebilmesi gerekmektedir. Bu NetOpenX'in register edildiği anlamına gelir.
9. Ardından sepete ürün atıp sepete gitme işlemi test edilebilir. Uygun NetOpenX register edilmiş sepete gidilebilmesi ve hesaplama yapılabilmesi beklenir.
Hata örnek görüntüsü: