Yetkili Kullanıcı Destek Kayıt Kullanımı

Yetkili kullanıcı destek kayıtlarını açar ve ilgili kayıt numarasına tıklar. Ana kategori ve alt kategori seçimini yapar.

Ana kategori ve alt kategori seçiminden sonra ürünün garantisi var mı? yok mu? kontrol edilir.

Garanti / Seri No Takibi

Garanti takibi yapmadan önce ilgili ürünün ilişkili kayıtlarından garanti bilgileri doldurulması gerekir.

ERP üzerinden de ilgili ürünün sevkiyat çıkış bilgilerinin girilmesi ve faturalandırılması gerekir.

Yetkili kullanıcı, müşteriden gelen mailin içerisindeki ürünün seri numarasını, Destek kayıtları ürün bilgisinden ürünü ekler ve seri no sorgular.

Son aşamada destek kaydını ilgili teknik servis kullanıcısına atama yapar.

Garanti Seri No Kullanım Videosu