B2B FONKSİYON LİSTESİ

B2B BAYİ PORTALI

Merkez birimler ile bu birimlere bağlı plasiyerler , satış noktaları ve bayilerin internet üzerinden erişerek kullanacağı B2B portalında aşağıdaki fonksiyonlar ve özellikler mevcuttur.

  • Genel Özellikler
  • Widget (Araç) Yapısı
  • E-Posta Profili
  • Mağaza Yapısı
  • Şube Yapısı
  • Sipariş Yapısı
  • Birim Hiyerarşisi Yapısı
  • Onay Süreci Yapısı
  • Ürün Arama Yapısı
  • Ürün Detay Yapısı
  • Cari Detay Yapısı
  • Yetkilendirme Sistemi
  • Tahsilat Sistemi
  • Raporlar
  • AJM (Asenkron Job Manager) desteği
  • Alt Yapı
  • Entegrasyon Sistemi
  • Dokumantasyon
  • Destek
  • Kurulum (Setup) Bilgisi
  • Referanslar

 

GENEL ÖZELLİKLER

GENEL

  • Tüm tasarım ekranlar ve süreçler özelleştirilebilir.
  • Responsive tasarım vardır.
    • Mobil – tablet üzerinden kullanılabilir
    • Farklı ekran çözünürlüklerine göre düzenlenebilir.
  • Yeni tasarım (layout) eklenebilir. Sayfalar bu doğrultuda şablon olarak bölümlere ayrılabilir. Esnek tasarım alt yapısı ile değişik mevcut sayfaların layoutları değiştirilebilir.
  • Yeni sayfalar oluşturulabilir, sayfalarda bulunan widgetların (araçların) yeri değiştirilebilir.
  • Widget alt yapısı ile (28 farklı widget) her sayfaya yeni widgetler sayfaya eklenebilir, mevcut widgetler düzenlenip özelleştirilebilir.
  • İçerik yönetim sistemi ile yeni içerikler widgetlar ile sisteme eklenebilir.
  • Belli bir sayı sınırı olmaksızın layout, sayfa, widget eklemeleri ile yetkilenebilir sayfalar kolayca oluşturulabilir, oluşturulan sayfalar menülere eklenerek sisteme yansıtılabilir.
  • Form tasarımı (form özelleştirme) desteği mevcuttur. Bu destek ile tüm sayfalarda ekran davranış ve arayüz bileşenlerine müdahale edebilir. Ekran bazlı javascript müdahaleler bu destek ile yapılabilir.
  • NDS desteği (Netsis ondalık desteği) bulunmaktadır. . Miktar, tutar, dövizli tutar, fiyat, dövizli fiyat, oran, dövizli oran ve kur bilgileri için ayrı ayrı ondalık sistemi belirlenip gösterim sağlanabilir.
  • Çoklu dil desteği bulunmaktadır. İngilizce desteklenmiştir, farklı dil çevirileri için de altyapı hazır durumdadır.
  • Menü yapısı özelleştirilebilmektedir. Mevct sayfalardan istenmeyenler kaldırılabilir, mevcutların yeri değiştirilebilir ya da tamamen yeni yapılmış bir sayfa menüye kolayca eklenebilir. Her menu öğesi için yetki grubu tanımlanabilir. Menü öğresi olarak tanımlanmış sayfalar site içi sayfalar olabileceği gibi, internet üzerindeki herhangi bir site adresi gibi harici sayfalara da yönlendirme yapılabilir.
  • 6 standart tema rengi bulunmaktadır. Site rengi tek tık ilekolayca değiştirilebilir.
    • Renk tonları özelleştirme yapılarak tamamiyle değiştirilip uyarlanabilir.
  • Sayfa üzerindeki widgetlar açılabilir & kapabilir & yeri değiştirilebilir özelliktedir. Kullanıcı bazlı bu destek ile kullanıcı özelleştirdiği widget yerlerini kaydedebilir, siteye her girişinde bu şekeilde kullanabilir.
  • Yasal Bildirimler sistemde kolayca tanımlanabilir. Bankalar tarafından istenen “Gizlilik Beyanı”, “Kullanım Koşulları”, “İşlem Rehberi”, “İletişim” bilgileri için site üzerinde tanımlı bölümler vardır. HTML widget içerisindeki örnek yazılar değiştirilerek müşteri özel kolaylıkla uyarlanabilir.
  • Site Bakım moduna alınabilir. Bu durumda yetkili kişiler sisteme giriş yaparak, ilgili düzenlemeleri gerçekleştirebilir. Diğer kullanıcılara da bakım modunda olduklarını gösteren özelleştirilebilir ve widget destekli bakım ekranı gösterilir.
  • Google Analytics desteği mevcuttur. Googledan alınan UA kodu sisteme tanımlanarak site trafiği raporlanıp takip edilebilir.
  • İlk kurulum sonrası Kurulum Sihirbazı (Setup Wizard) ekran desteği bulunur. Bu esnada uyarlamacı yönlendirilerek ürünün temel ayarların tanımlayabilmesi sağlanır.

 

WIDGET (ARAÇ) YAPISI

WIDGETLAR

  • Advanced Sql Data Grid
    • Tamamiyle özelleştirilebilen widgettır.
    • Veritabanından istenilen veriyi çekerek tablo olarak basabilir.
    • Tablosu gelen veri istenirse “seçilebilir satır” özelliği ile kullanılabilir
    • 2 adet “buton” desteği vardır. Butonlar tablo altında görüntülenebilir ve tablodan gelen bilgi buton ile tetiklenen prosedürler içerisine gönderilerek işlenebilir
    • Tablodaki bilgiler filtrelenebilir, sıralanabilir.
    • Tabloya gelen bilgi içerisine yerleştirilebilecek “güncellenebilir” hücreler ile kullanıcının veri girişi yapması sağlanabilir. Bu bilgiler aynı şekilde prosedüre gönderilebilir.
    • Buton tıklama sonrası istenilen sayfaya otomatik geçiş tetiklenebilir.
  • Cari Detay | Google Map
  • Cari Detay | Risk Bilgisi
  • Cari Detay | Temel Bilgi
  • Dinamik Rapor
  • Embedded Video
  • Filtreli Arama
  • Grafik (Dinamik)
  • Havale Bilgileri
  • Hesap Durumu
  • Html Sayfa İçeriği
    • HTML içerik girişi yapılan widgettır.
    • HTML sayfa içerisinde yapılabilecek her şey, yazılarak bu widget içerisinde sayfanın herhangi bir kısmına kolayca yerleştirilebilir. (Ör: Düz yazı ile bilgilendirme, resim & banner ekleme, kayan yazı vb)
  • Kur Bilgileri
  • Ödeme Listesi
  • Sepetim
  • Sepetim (Özet Bilgiler)
  • Sepetlerim
  • Sipariş Listesi
  • Sql Data Grid
  • Sql Sorgulama
  • Stok Arama
  • Ürün Ağacı
  • Ürün Detay | Alternatif Stoklar
  • Ürün Detay | Dökümanlar
  • Ürün Detay | Özellikler
  • Ürün Detay | Resim Galerisi
  • Ürün Detay | Temel Bilgileri
  • Ürün Listesi
  • Vade Farkı Hesaplama

E-POSTA PROFİLİ

 

  • Özel süreçlerin sonrasında istenilen kişilere mail gönderimi tanımlanabilir.
  • Mail gönderimlerinde kullanılacak farklı smtp e-posta profilleri oluşturulabilir.
  • Aşağıdaki sabit süreçler için profili tanımlama ve mail gönderilmesi desteği bulunur.
    • Sipariş Bilgisi
    • Sipariş İptali
    • Onay Mail Gönderimi
    • Sipariş Ödeme Bilgisi
    • Stoğa Giren Ürün Bildirimi
    • Yetersiz Stok Bakiyesi
    • Risk Limiti Aşımı
    • Rapor Gönderimi
    • İletişim Formu Gönderimi
    • Yeni Şifre Başvuru Formu Gönderimi
    • İş Ortağı Başvuru Formu Gönderimi
    • İade Talebi Formu Gönderimi

 

  • İstenilen süreç için “özel şablon” yüklenip, istenilen kişiye gönderilebilir.
  • Mevcut şablonlar özelleştirilebilir.

MAĞAZA

 

Tek bir veritabanı üzerinde çalışan B2B uygulasında mağaza yapısı kullanılarak farklı site gösterimleri yapılabilir. Her bir mağaza farklı bir uygulama gibi kurgulanabilir. Farklı ürünlerin farklı kişilere farklı kurgularla gösterilebilmesini sağlayan vitrin yapısıdır.

  • (n) tane yeni mağaza oluşturulabilir
  • Farklı sipariş süreçleri tanımlanabilir
  • Farklı ayarlar yapılandırılabilir.
    • Farklı sayfalar gösterilebilir

 

Diğer mağazalara ulaşırken;

  • Resimli Mağaza seçimi
  • Liste şeklinde Mağaza seçimi
  • Domain bazlı mağaza yönlendirmesi yapılabilir.

 

ŞUBE

 

ERP Şube desteği bulunmaktadır.

  • N şube desteği uygulamada aktif hale getirilebilir
  • Depo kodu ataması ile farklı şubelere yetkili olarak giriş yapan kişilerin farklı depolara kayıt atması sağlanabilir.
  • Sipariş seri tanımlaması ile farklı şubelerin, farklı seri kodu ile başlayan siparişler oluşturması desteklenir.

 

SİPARİŞ

 

  • Esnek Yapılandırma (matrix gösterimi ile toplu ürün ekleme ve özellik kırılımlı tekli ürün ekleme)
  • Asorti Desteği
  • Depo kodu Desteği (Hem sipariş hem kalem bazlı desteklenmektedir)
  • Proje Kodu Desteği (Hem sipariş hem kalem bazlı desteklenmektedir)
  • Teslimat Tarihi Desteği (Hem sipariş hem kalem bazlı desteklenmektedir)
  • Ölçü Birimi Desteği
  • Bağlantılı Sipariş Desteği
  • Kargo Teslimatı (İstenildiği kadar teslimat türü tanımlanabilir, kargom nerede adresi otomatik gösterilebilir, açıklama alanı desteği vardır)
  • Satın Alma (Satın alma siparişi oluşturulabilir ve kalem bazlı gruplama yapılabilir.)
  • Kampanya – Fiyat                
    • Cari Koşul, fiyat listeleri, dövizli fiyat, özel fiyat, cari iskontoları
  • Risk kontrolü (Netsis anlık entegre ya da bağımsız şekilde risk kontrolü yapılabilir. Kontrol sırasında uyarma ya da engelleme yapılabilir. Kontrol sonrası mail ile bilgilendirme gönderilebilir.)
  • Sipariş tipleri (Yurtiçi, Yurtdışı, Muhtelif, İade şeklinde farklı tipler ile mağaza bazlı farklılaşmış siparişler oluşturulabilir.)
  • Stok bakiye kontrolü (Netsis anlık entegre ya da bağımsız şekilde stok bakiye kontrolü yapılabilir. Kontrol sırasında uyarma ya da engelleme yapılabilir. Kontrol sonrası mail ile bilgilendirme gönderilebilir.)
    • Alternatif Stok Önerisi (Stokta olmayan ürün için önceden tanımlanmış ürünler alternatif ürün olarak listelenir, kullanıcı bunları sepete atabilir.)
  • Stokta olmadığında haber verme özelliği (Stokta olmayan ürün için Haber ver butonu çıkar, basıldıktan sonra stoğa giren ürün için butona basan kullanıcılara bilgilendirme maili atılır. Sipariş stok giriş tarihi belli ise “özel uyarı” verilerek bu mesaj ya da tarih gösterilebilir.)
  • Süreç Kontrolleri
    • Fiyat kontrolleri
      • Özel fiyat
      • Fiyat aralık
      • Net fiyat aralık
      • Kalem iskonto aralık
      • Genel iskonto1 aralık kontrolleri
      • Genel iskonto2 aralık kontrolleri
      • Genel iskonto3 aralık kontrolleri
      • Mail gönderim kontrolleri
    • E-Posta Kontrolleri
      • Sipariş Sonrası müşteriye E-Posta Gönderimi
      • Sipariş Kredi Kart ile ödeme sonrası müşteriye e-posta gönderimi
      • Sipariş sonrası işlem yapan kullanıcıya e-posta gönderimi
      • Sipariş kredi kart ile ödeme sonrası işlem yapan kullanıcıya e-posta gönderilmesi.
    • Özel Süreç Kontrolleri
  • Tüm özel işlemler sırası ya da sonrasında çalışabilen tanımlı prosedür sayesinde tüm iş süreçleri özelleştirilebilir, müdahale edilebilir ve kontrol edilebilir duruma gelmiştir.
  • Ör: Ürün eklerken belli kat sayıda ekleyebilmek, bir ürün eklerken başka bir ürünün de otomatik eklenebilmesi, sepete bir gruba ait ürün varsa başka bir gruptan ürünün sepete atılamamasının sağlanması, sepete giderken herhangi bir alanın güncellenebilmesi, sipariş tamamen kaydolduktan sonra ekstra başka işlemler yapılabilmesi vb.
  • Prosedürleri tetiklenen tanımlı özel iş süreçleri
    • Sepete ürün ekleme işlemi kontrolü
    • Sepette ürün silme işlemi kontrolü
    • Sepet miktarı değiştirme işlemi kontrolü
    • Sipariş kaydetme işlemi kontrolü
    • Sepetim ekranı öncesi kontrol
    • Sepetim ekranı sonrası kontrol
    • Sipariş kayıt sonrası kontrolü
  • Ekran Ayarları

Sipariş “üst” bilgileri, sipariş “kalem” bilgileri, sipariş “toplam” bilgileri için aşağıdaki özelikler mevcuttur, bu özellikler yetkili kullanıcı tarafından kolaylıkla kullanılabilir:

  • Tamamen düzenlenebilir, uyarlanabilir, özelleştirilebilir
  • Görüntülenmesi istenilen alanlar belirlenebilir
  • Güncellenebilir alanların belirlenebilir
  • Alanların “etiket” (label) değeri değiştirilebilir
  • Alanlara seçmeli ya da varsayılan değer atanabilir
  • Alan genişlik kontrolleri yapılabilir
  • Çoklu Sepet Özelliği (Kullanıcı birden fazla sepet oluşturabilir, sepetine ürün eklemesi yapabilir, bekletme yapabilir, sepetler arası geçiş yapabilir.)
  • Toplu sepete ekleme özelliği (Miktarları belirlenen stoklar tek tık ile sepete topluca eklenebilir.)
  • Satış Sözleşmesi düzenleme ve görüntüleme (Sipariş son adımında “Satış sözleşmesini okudum” check boxı çıkması, bu satış sözleşmesi içeriğinin özelleştirilebilmesi)
  • Sepette hesaplama (Yetkili kullanıcılar (Ör: sıcak satış yapan plasiyerler) fiyata – iskontoya müdahale edebilirler. Bu durumda sepet tutarı otomatik ve hemen tekrar hasapalanır. Ek olarak manuel tekrar hesapla butonu desteği de mevcuttur.)
  • Sipariş serisi desteği (B2B üzerinden atılan siparişler, varsayılan bir sipariş serisi ile atılabilir.)

BİRİM HİYERARŞİSİ YAPISI

 

Birim hiyerarşisi doğrultusunda kendine bağlı müşterilere ya da sadece kendisine ait bilgileri görüntüleyebilir ve bu cariler ile işlem yapabilir.

  • Birim hiyerarşisi yapısının oluşturulması mümkündür.
  • İlgili birimlere kullanıcı ataması yapılır.
  • İlgili birim seviyelerine cari ataması yapılır.
  • Aynı kişi ya da aynı cari birden fazla birim altında yer alabilir.
  • Tüm B2B süreçlerinde seçilebilir, işlem yapılabilir cari bilgisi bu birim yapısından desteklenir.

 

ONAY SÜRECİ

 

  • B2Bye özel, Netsis bağımsız onay süreci desteği bulunmaktır. Birim yapısı üzerinden çalışmaktadır.
  • Kullanıcı gruplarına göre farklı onay süreçleri tanımlanabilinmesi
  • Süreç Tipleri
    • Yeni Sipariş
    • İade Talebi
    • Cari Hesaba Kredi kart Ödemesi
  • Özelleştirilebilir süreç yönetimi (onay - red durumlarında özel durumlar belirlenip, ilgili prosedürler ile akışa müdahale edilebilir)

ÜRÜN ARAMA

 

  • Liste görünümlü ürün listeleme mümkündür.
  • Resimli görünümlü ürün listeleme mümkünür.
  • Arama sonuç sahalarının özelleştirilmesi (Görüntülensin, sıralanabilsin, varsayılan değer atama, etiket düzenlenmesi) sağlanabilir.
  • Stok listesi yönetimi (Stok listeleri oluşturularak, tanımlanan başlangıç - bitiş tarihlerine göre  ürün gösterimi sağlanabilir. Ör:  İndirimli ürün gösterimleri) yapılabilir.
  • Stokta olmayan ürünlerin gösterilmesi (“Stokta yok” etiketi ile sipariş verilemeyen ürün gösterimi yapılabilir, sepete ekle butonu bulunmaz.) sağlanabilir.
  • Stok detay kartının pop-up olarak sayfa içinde ya da yeni sekme sekme olarak açılımı sağlanabilir.
  • Arama Grubu yönetimi
  • Ürün Etiketleri üzerinden arama desteği (stok kartına tanımlı etiket özelliği kullanılır)
  • Esnek “Arama widget” özellikleri
    • Serbest arama
    • 'and' - 'or' araması
    • AutoComplete özelliği
    • Kelime doğrulama özelliği (spell correction algorithms)
    • Ürün isimleri analiz edilerek, yanlış yazımlarda tavsiye vermektedir.
    • Kategori araması (ağaç yapısı kategori, katalog)
    • Listbox, combobox vs seçimli özelleştirilebilir ürün grubu aramaları

ÜRÜN DETAY

 

  • Tamamen Özelleştirilebilir ürün detay sayfası
  • Ürün Detay bilgisinde görüntülenecek alanlar seçilebilir, etiket yazıları dünzenlerek özelleştirilebilir. Detay sayfasından sepete ürün eklenebilir.
  • Ürün Grubu tanımlama, Ürün Grubu özellikleri tanımlama ve Ürünlere Özellik tanımlama işlemleri ile ürün özellik matrisi oluşturulup görüntülenebilir.
  • Kelime Etiket (keyword) yapısı desteği vardır. Ürün için aramalarında
  • Ürün resimleri gösterimi
    • Netsis ERP de tanımlı ürün resimlerin gösterilmesi sağlanabilir.
    • B2B üzerinden haricen eklenebilir ürün resimleri sağlanabilir.
    • Resimlerin üzerine gelindiğinde Zoom özelliği desteği vardır.
  • Ürün detayına doküman eklenebilir.
  • Alternatif ürün tanımlama ve gösterimi vardır. Ayrıca alternatif ürünler sepete eklenebilir.
  • Ürüne ait video gösterimi (video widget) desteği vardır.
  • Sayfaya isteğe bağlı diğer widget eklemeleri yapılabilir.
  • Yeni bir sayfa üzerinde bu özellikler istenilen widgetlar ile tamamiyle yeniden tasarlanabilir.

CARİ DETAY

 

  • Cari Temel Bilgi widgetı
    • Cari temel bilgi alanlarından istenilen alanın, istenilen sırada ve istenilen etiketle görüntülenmesi desteklenmiştir.
    • Tanımlı alanlar dışında özelleştirilebilen ek alanlar kullanılarak istenilen herhangi bilgi veritabanından çekilerek widget içerisinde gösterilebilir Başlık değişikliği yapılabilir.
    • Url Parametresi üzerinden özelleştirilebilir bir widgettır.
  • Cari Teminat Bilgisi widgetı
    • Cari teminat bilgisi alanlarından istenilen alanın, istenilen sırada ve istenilen etiketle görüntülenmesi desteklenmiştir.
    • Tanımlı alanlar dışında özelleştirilebilen ek alanlar kullanılarak istenilen herhangi bilgi veritabanından çekilerek widget içerisinde gösterilebilir.
    • Başlık değişikliği yapılabilir.
    • Url Parametresi üzerinden özelleştirilebilir bir widgettır.
  • Google Map widgetı
    • Google Map Api desteği vardır.
    • Manuel ya da dinamik olarak haritada yer gösterimi (Sabit ya da cari parametre  bazlı çalışabilir) yapabilir.
    • Url Parametresi üzerinden özelleştirilebilir bir widgettır.

 

  • Sayfaya isteğe bağlı diğer widget eklemeleri yapılabilir.
  • Yeni bir sayfa üzerinde bu özellikler istenilen widgetlar ile tamamiyle yeniden tasarlanabilir.

 

YETKİLENDİRME

 

  • Kullanıcı yetki grupları oluşturulur.
  • Kullanıcı yetki grup bazlı yetkilendirme yapılır.
    • Sistem sayfası ve yeni yaratılan tüm sayfalar için yetki tanımlanabilir.
  • Menülerin her bir değeri için yetkilendirme tanımlanabilir.

 

TAHSİLAT SİSTEMİ

 

  • Siparişe istinaden ödeme yapılabilir.
  • Serbest Ödeme (borcuna istinaden) yapılabilir.
  • Sanalpos ve 3D kullanılarak Kredi kartı ile Ödeme yapılabilir.
    • 12 banka için destek vardır.
    • N adet taksit tanımlaması yapılabilir
      • Taksit açıklaması
      • Vade Farkı
      • Genel iskonto 1-2-3
      • Kullanıcı grubuna göre yetkilendirme
  • Özel Ödeme Tanımlama
    • Havale
    • Özel Ödeme
      • Vade farkı
      • Genel iskonto 1 – 2 – 3
      • Koşul Kodu
  • Netsis ile entegre hızlı tahsilat kaydı desteği vardır.
    • Kasa, koşul kodu, proje kodu bazında özelleştirilebilir.
    • Kredi kartı ödemeleri için sözleşme kodu tanımlanır.

 

RAPORLAR

RDL Raporlar

  • Cari Hareket Dökümü
  • Cari Hesap Ekstresi
  • B/A Yaşlandırma Raporu
  • Sipariş Takip Raporu
  • Kredi Kartı ile Ödeme Raporu
  • Fatura Takibi
  • Tamamlanmamış Siparişler Raporu
  • Dışarıdan RDL altyapılı rapor tasarlanıp yüklenmesi, yetkilendirilmesi

 

ÖZEL Raporlar

  • Cari Detay Raporu
  • Cari Hareket Raporu

DASHBOARD raporlar

 

  • Grafik Satış Raporu
  • Tahsilat Raporu

 

WIDGET RAPORLAR

 

  • Esnek Raporlama   - Yeni sayfa oluşturarak, “Dinamik Rapor widget” desteği ile istenilen grid raporu oluşturulabilir.
  • Esnek Grafik Görüntüleme - Yeni sayfa oluşturarak, “Grafik Rapor widget” desteği ile istenilen Chart çıktıları oluşturulabilir.
  • Aynı sayfada birden fazla rapor - grafik widget kullanarak, biribiri ile etkileşimli raporlar oluşturulabilir.

 

  • Dinamik Rapor widget ve RDL ile alınan rapor sonuçları; excel, word, pdf, html formatında indirilebilir, ya da rapor mail ile gönderilebilir.

 

 

AJM (Asenkron Job Manager)

 

  • Stoka giriş yapan ürün bildirimi
  • Askıda kalan ödemeler kontrolü
  • Ürün - Excel Şablon oluşturulması (Siparişlerin excel aktarım ile verilebilmesi desteği için gereken şablon inerken sipariş verielbilecek ürün ve stok kodları ile birlikte iner)
  • X gün kadar sepette bekleyen ürünler için kullanıcı bilgilendirmesi (planda)
  • X gün içerisinde Havale ile yapılan ödemeler, onaylanmadığı taktirde , kullanıcı bilgilendirmesi (planda)

 

ALTYAPI

 

  • NAF alt yapısı (Framework Ekibi)
  • .Net Framework 4.5 ve MVC 4.0
  • AJM (framework ekibi) (Asenkron Job Manager)
  • UI alt yapısı (ortak)
  • Compress, Minify, Combine html - js oluşturma
  • Elmah Exception Log alt yapısı

ENTEGRASYON

 

  • NETSIS ve NetOpenX Rest entegrasyonu vardır. %100 uyumlu ve senkron çalışmaktadır.

KURULUM – SETUP - GÜNCELLEMELER

 

  • B2B ye özel setup kurulumu vardır. 7 haftalık yazılım süreci (sprint) sonunda yeni set çıkışı yapılır.
  • Set çıkışı sonrası dokumantasyon sayfası güncellenerek Müşteri - Bayi - Çözüm Ortakları bilgilendirilmiş olur.
  • Değişiklik bilgilendirmesi wikidocs alanında yayınlanır.
  • Sıfır kurulumlar için özel, kurulum sonrası B2B açılışıyla gelen setup wizard ekranları ile B2B ayarlarının tanımlanması için yönlendirme yapılır.

 

DOKUMANTASYON

 

DESTEK