You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »


Amaç

ERP Aktarım tipli görevin otomatik görevler altından seçilebilmesi ve bu görevin CRM <> ERP arasında istenilen tip ve yön ile belirlenmiş zamanlarda otomatik çalıştırılmasının sağlanması

Otomatik Görevler | ERP Aktarım Gereksinim Bilgileri

1- Gereksinimler

1.1. ERP Aktarımın çalışmasını sağlamak için 'Logo CRM Quartz Service' çalışması gerekir. Quartz servisi için Windows→ Hizmetler den kontrol edilir.



1.2. E-posta gönderimleri için e-posta ayarlarının tanımlanmış olması gerekmektedir. E-posta ayarı veya şifremi unuttum dokümanlarından e-posta ayarı detayına ulaşabilirsiniz. E-posta ayarı olmadığı durumda e-posta üzerinden gelişmiş bildirim alınmaz.

1.3. E-posta gönderecek kullanıcı sistem yöneticisi olması gerekir.

 Sistem Kullanıcısı

Bilgilendirme

E-posta gönderecek kullanıcı eğer sistem yöneticisi değilse, anlık tost mesaj bildirimi ve e-posta gönderimi sağlanmaz.

Otomatik Görevler | ERP Aktarımı

2- Kullanım

Tanımlar → Otomatik Görevler  menü içeriğinde Görev tipi "ERP Aktarım" seçildikten sonra görev adı, zamanlama, hatalı durum bilgilendirme doldurulur ve parametre ayarları tıklanır.

Otomatik Görevler | ERP Aktarımı

ERP Aktarım ayarları ekranında ERP uygulaması, entegrasyon seti, aktarım yönü, veri tipi, modül, sonuç bilgisi, crm kullanıcı adı ve bildirim türleri bulunur.

 ERP Aktarım Ayarları

ERP Uygulaması: