You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Next »

Amaç

Kullanıcı ara yüzünde bulunan alanların görünümleri ile ilgili aşağıdaki başlıklara göre Görünüm Kuralı (Appearance Rule) oluşturulabilmektedir.

  • Arka Plan Rengi (Back Color)
  • Etkinleştirme (Enable)
  • Yazı Rengi (Font Color)
  • Yazı Şekli (Font Style)
  • Alanların Görünürlüğü (Visibility)

Görünüm tanımlama işlemi, Model Editor üzerinden yapılır. LOGO CRM uygulamasının kurulu olduğu klasör içerisinde, ModelEditor klasörü açılır ve ModelEditor.bat uygulaması çalıştırılır.

 Model Editör

Model editöründen aşağıdaki dizin takip edilerek ulaşılmak istenen objenin altındaki AppearanceRules alanından işlemler yapılır. Sağ tıklanır Add> AppearanceRule ile Görünüm Kuralı editörü açılır.

 Aktivite Appearance Rule Oluşturma

Örnek Görünüm Kuralı Tanımları

1.Aktivite modülündeki, Kategori alanının arka plan rengini turkuaz, yazı rengi kırmızı ve yazı stilinin bold olarak gösterilmesi.

 app_ActivityCategory





Bilgilendirme

Görünüm Kuralı tanımlandıktan sonra mutlaka IIS Restart edilmeli ve sisteme yeniden giriş yapılmalıdır.

2. Aktivite modülündeki Kategori alanının "Çatkapı" seçilmesi durumunda, aktivitenin Durum alanının görüntülenmemesi, "Çatkapı" dışında bir kategori seçilmesi durumunda ise bu alanın görüntülenmesi sağlanması.

 Appreance Rules - Aktivite Tanım Alanı

Aktivite detay ekranındaki kategori alanında yapılan değişikliği algılayabilmesi için alan postback olmalıdır. Bunun için ImmediatePostData alanı, True olarak değiştirilmelidir.

 Aktivite Kategori Alanı

Örnek-2

Aktivite modülünde yer alan Öncelik alanına kullanıcılar tarafından müdahalenin engellenmesi. 

Engelleme işlemi için model editör üzerinden ilgili iş nesnesine ait alan bilgisini TargetItems karşılığına eklemeniz gerekir. 

 Öncellik Alanı