You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 4 Next »

Şifremi Unuttum Ayarı Nasıl Yapılır?

Logo CRM arayüze giriş yapılırken şifrenizi unuttum seçeneğine tıklandığında, E-Mail alanı içerisine Logo CRM'e kayıtlı e-posta bilgisi girilir ve sistem yöneticisi olan kullanıcıya e-posta gönderimi sağlanır. 

Sistem yöneticisi olan kullanıcı tarafından Logo CRM' e giriş yapacak kullanıcının e-mailine generic üretilmiş şifre gönderimi sağlar ve Logo CRM' e giriş sağlayacak kullanıcı giriş yaptıktan sonra sistem, kullanıcıdan tekrardan yeni şifre vermesini ister.

Kullanımı ve Tanımlanması



Şifremi Unuttum Ayarı Nasıl Yapılır?

Tanımlar>Kullanıcılar ekranında kullanıcının E-posta adresi girilmiş olmalıdır.

CRM üzerinden mail gönderebilmek için Tanımlar> e-Postalar>e-Posta Ayarları menüsünden Yeni e-Posta Ayarları butonuna basılarak kayıt oluşturulmalıdır.

E-posta alanında, Sistem Yöneticisi belirlenmiş kullanıcının e-posta adresi girilmelidir.

SSL aktif olarak işaretlenmelidir.

Kullanıcı adı ve şifre alanında, Mail sunucusuna giriş yapılan bilgiler yazılmalıdır.

E-Posta Ayarları ekranında girilen bilgilerin doğruluğu İşlemler menüsünde yer alan Test e-mail seçeneği ile kontrol edilir. Eğer e-posta ayarları doğru yapılmış ise, "Mail başarıyla gönderildi." mesajı ekrana gelir.

Mail şifresinin kontrolü için aşağıdaki servis sağlayıcı bilgileri kullanılabilir.

Firma

OFFICE 365

Smtp Sunucu

smtp.office365.com

Smtp Port

587

E-mail SSL

true