You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Kurulum Sonrası Web Arayüzde Yapılacak İşlem Adımları

LOGO CRM kurulumunun tamamlanıp kullanıma hazır hale getirilmesi için aşağıdaki işlem adımları takip edilmelidir.

1-IIS Yapılandırma Ayarları

2- Kurulum ftp://download.logo.com.tr/Windows/ERP/GUNCEL/LOGO_CRM/WEB/ http://support.logo.com.tr/index.php/tr/crm/logocrm-makaleler/1145-logocrm-kurulum-bilgileri

3- Entegrasyon Ayarları

4- Şirket bilgisi tanımı

5- Adres veritabanı senkronizasyonu

6- ERP’den CRM’e aktarılacak kartların senkronizasyonu

7- Kullanıcıların tanımlanması

8- Kullanıcı departmanlarının tanımlanması ve kullanıcıların bağlanması

9- Rollerin tanımlanması ve kullanıcıların bağlanması

10-Satış bölgelerinin tanımlanması

11- Satış temsilcilerinin tanımlanması, ERP kullanıcıları ile eşleştirilmesi

12- Kullanıcı erişim haklarının verilmesi

13- İhtiyaç dahilinde tanımlar bölümünde yer alan aşağıdaki alanlara yeni seçenek eklenmesi

Firmalar: Kişi rolü, Firma Rolleri, İş Unvanları, Sektörler, Alt Sektörler, Firma Kategorisi 1-2-3-4-5

Aktiviteler: Aktivite Kategorileri, Aktivite Durumları, Aktivite Türleri

Fırsatlar: Fırsat Kaynakları, Fırsat Aşamaları, Fırsat Türleri

Teklifler: Teklif Aşamaları, Incoterm, Teklif Türleri, Teklif Grupları

Sözleşmeler: Sözleşme Türleri, Sözleşme Durumları

Destek Kayıtları: (SMB Paketler için Destek Modülü Lisansı olmalıdır.) Destek Kaydı Ana Kategorileri, Destek Kaydı Alt Kategorileri, Destek Kaydı Türleri, Destek Kaydı Durumu

14- Ekstra alanların tanımlanması

15- Entegrasyon alanlarının tanımlanması

16- Ön değerlerin tanımlanması

17- Teklif onay kurallarının tanımlanması

18- Durum motoru tanımı

19- Rapor (Şablon) tasarımları

20- KPI ve Analiz raporlarının tanımlanması