You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

YENİLEME sİPARİŞİ NASIL oluşturulur?
LOGO PORTAL Logo Portal üzerinde yenileme siparişi oluşturmak için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir;

  • Sol ana menü üzerinden "Siparişler" tıklanır.
  • Sipariş listesi ekranından "+Yeni Sipariş" butonu tıklanır.
  • Sipariş oluştur formu açılacaktır.
  • Form üzerinde yer alan adımlar takip edilmelidir.
    • Müşteri seçimi yapılır.
    • Mevcut müşteriye ait ürünler (ana paketler) içerisinden yenilemesi yapılacak ürün için ürün kutusu üzerindeki "Yenileme" butonu tıklanmalıdır.


    • Yenileme butonu tıklandığında ilgili ürün için yenileme sipariş popup ekranı açılır.

    • Ekran üzerinde satın alma tipi, kiralama süresi, pakete dahil hizmet/modüller, yenileme tutarı, ana paket kullanıcı sayısı, son kullanım tarihi bilgileri yer almaktadır.
      • Pakete dahil hizmet/modüllerin gösterimi

    • "Modüller" ve "e-Devlet Modülleri" akordiyonları ile yenileme sırasında modül ve e-Devlet modülleri alımı yapılmaktadır.
    • Hesaplama detaylarına yine ekran üzerinden erişilebilir.


    • "Onayla ve Sepete Ekle" butonu tıklandığında, yenileme sipariş popup ekranında seçilen malzemeler sipariş içeriğine eklenecektir.


    • Sonraki butonu ile sipariş formunda 3.adım "Ek Bilgiler" e geçilir.
    • Sipariş notu, doküman yükleme, kampanya seçimi işlemleri yapılır ve "Kaydet ve Devam Et" butonu tıklanarak taslak sipariş oluşturulur.


    • Sipariş formunun 4.adımı "Tamamla" adımında da tüm adımlarda seçilen/eklenen bilgilerin özet gösterimi sağlanır.
    • Sipariş özeti kutusunda yer alan "Onayla ve Logo'ya Gönder" butonu ile sipariş "Logo'ya İletildi" durumuna gelecektir.