Amaç
Mağaza müşterilerden telefonla ya da e-posta yoluyla gelen istekleri veya sorunları mağaza çalışanları tarafından sisteme girilerek süreci takip edebilmelerini ve sonuçlarını görüntülemeyi sağlayan akıştır.
Senaryo
Telefon veya eposta yoluyla alınan müşteri şikayeti Demo1 kullanıcısı tarafından forma doldurulur. Gereksinime göre mağaza sorumlusu rolündeki Demo3 kullanıcısına, analiz yapan rolündeki Demo4 kullanıcısına veya yönetici rolündeki Demo2 kullanıcısına gönderilir. Mağaza sorumlusuna gönderildiğinde bir analiz durumu bulunmaz, yöneticiye gönderildiğinde analize gönderme seçeneği verilir, yönetici analizi kendisi de yapaibilir. Mağaza sorumlusuna, yöneticiye veya analizciye giden form direk şikayet sonuç formu oluşturulmasına olanak sağlar, farklı olarak sadece yöneticinin analize gönderme seçeneği vardır.
Akış Dosyası (.xnm)
Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsiniz. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsiniz.
Form Şablonu
Müşteri Şikayet formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.
Akış Şablonu
Müşteri Şikayet formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.
Konfigurasyon
Şablon için veri kaynağı konfigürasyonu kurulumla gelen LFLOWTESTDB den çekilir, şablondaki veri kaynağı ismi ilLFlowDataSource. Bu sebeple içeri aktarma sonrası Sql Bağlantı Listesindeki bağlantı bilgisi güncellenmelidir.