You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »

Video İçin Tıklayınız...

Risk Analizi Yapma

Ekleme

Risk Analizi Tabloları eklemek için sırasıyla Risk Analizi Modülü - Risk Analizi Tabloları seçeneği - Ekle düğmesi kullanılır.

RiskAssessmentTable_List_01

Ekle seçeneği ile gelecek olan Risk Analizi Tablosu Oluştur ekranındaki alanlara bilgi girişi yapılır. Sistemde formül hesaplamaları dinamik olarak tanımlanabilir.

Risk Analizi kaydı oluştururken aynı ekrandaki Riskler bölümünden risk tanımı kaydedilir.

RiskAssessmentTable_Create_01


Düzenleme

Kayıt eklendikten sonra ilgili satır Düzenle  olarak açıldığında kayıt yapılan alanlar aşağıdaki gibidir:

Konular

Risk Analizi Tablosunu Düzenle penceresindeki Konular sekmesinden, Risk Analiz Raporu'nda olan Amaç, Hedef, Kapsam gibi alanlar oluşturulur.

RiskAssessmentTable_Create_03

Tespit Edilen Riskler

Tespit edilen risk bulunuyorsa Tespit Edilen Riskler sekmesinde belirtilir.

Risk Değerlendirme Ekibi

Risk değerlendirme ekibi bilgileri ise Risk Değerlendirme Ekibi sekmesinde tanımlanır. Risk Değerlendirme Ekibi Oluştur ekranından Personel tanımı, ekipteki Görevi ve katılıp katılmadığı belirtilir.

RiskAssessmentTable_Create_04


Detay

Dışa Aktar alanından Rapor çıktısı alınır.

Risk Analizini Klonla seçeneği ile ilgili lokasyonda yapılan Risk Analizi başka lokasyona klonlanır.

Daha önce kaydı yapılan bir risk analizi varsa, Geçmiş seçeneğinden bir önceki Revizyonu'na ulaşılır.

DÖF'ler alanından  DÖF kaydı oluşturulur.

İlgili analize dosya eklenmek istenirse Dosya Ekleri ile kaydedilir.

RiskAssessmentTable_Create_02

Risk Analizi

Ana menü - Risk Analizi modülü - Risk Analizi seçeneği ile ulaşılan Risk Değerlendirme Listesi'ne Düzenle ile girildiğinde açılan Risk Değerlendirme Kaydını Düzenle ekranında Risk Analizi ve Risk Puanlama sekmelerinden ilgili alanlara bilgi girişi yapılır.

RiskAssessmentTable_Create_05

RiskAssessmentTable_Create_06