Amaç
Logo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Tiger tarafında otomatik fiş oluşturan bir satınalma talebi süreci örneğidir.
Senaryo
Talep sahibi rolündeki 'Demo 1' kullanıcısı portal üzerinden “Talep Yönetimi” bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; proje, talep edilen malzeme ve miktar bilgisi girilir, satınalma uzmanı rolündeki 'Demo 2' kullanıcısına fiyatlandırma için onaya gönderilir. Satınalma uzmanı formu kontrol eder, bu aşamada reddedebilir veya talep edilen malzemelerle ilgili birim fiyatları girerek bir sonraki onaya gönderir. Süreç; toplam tutar "1000" liradan büyükse direktör rolündeki 'Demo 3' kullanıcısına, değilse satınalma sorumlusu rolündeki 'Demo 4' kullanıcısına ilerler. Gelen talep uygun görüldüğü takdirde onaylanır ve Tiger' a ilgili talep fişi; form üzerinde otomatik oluşan talep numarası ile aktarılır. Reddedilrse de ilgili kullanıcılara bilgilendirme gönderilerek süreç sonlanır.
Örnek bir senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait videoyu aşağıda bulabilirsiniz.
Akış Dosyası (.xnm)
Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsiniz. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsiniz.
Form Şablonu
Satınalma Talep formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.
Akış Şablonu
Satınalma Talep formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.
Konfigurasyon
Formda bulunan "Malzemeler", “Birimler” ve “Projeler” bölümünde listelenmekte olan bilgiler için tasarım aracı üzerinden bir veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veritabanı işlemleri başarılı bir şekilde gerçekleştirildikten sonra “Veri Kaynakları” bölümünde bulunan veri kaynakları işlemlerini düzenleyerek " Malzemeler ", " Birimler" ve “Projeler” alanları için ilgili veri kaynakları seçilmelidir.