İndir:
Müşteri şikayet formu için oluşturulmuş şablon aşağıdaki gibidir.
Konfigürasyon
Şablon için veri kaynağı konfigürasyonu kurulumla gelen LFLOWTESTDB den çekilir, şablondaki veri kaynağı ismi ilLFlowDataSource.
Senaryo
Senaryo olarak telefon veya eposta yoluyla alınan müşteri şikayeti Demo1 kullanıcısı tarafından forma doldurulur. Gereksinime göre mağaza sorumlusu rolündeki Demo3 kullanıcısına, analiz yapan rolündeki Demo4 kullanıcısına veya yönetici rolündeki Demo2 kullanıcısına gönderilir. Mağaza sorumlusuna gönderildiğinde bir analiz durumu bulunmaz, yöneticiye gönderildiğinde analize gönderme seçeneği verilir, yönetici analizi kendisi de yapaibilir. Mağaza sorumlusuna, yöneticiye veya analizciye giden form direk şikayet sonuç formu oluşturulmasına olanak sağlar, farklı olarak sadece yöneticinin analize gönderme seçeneği vardır.
Yapılabilecek Ek Geliştirmeler
Veri kaynağı olarak ilçeler illerin altına bağlı değişken olarak eklenebilir, bireysel şikayet başvuruları da olabilecekse bunun için firma alanının visibility alanı “Başvuru Türü: Kurumsal-Bireysel” seçeneği sonucuna bağlanabilir.