j-platform ERP
Genel
1-Analiz Boyutlarında Aktivite Açıklaması Alanı
Analiz boyutlarında aktivite kodu alanı yanına aktivite açıklaması alanı eklenmiştir.
Finans
1-Çekler / Senetler Liste Ekranında Kasadan Tahsilat Seçeneği
Çekler / Senetler liste ekranı F9 menüsüne Kasadan Tahsilat seçeneği eklenmiştir.
2-Banka ve Şube Tanımlarının Yapılması
Ürün içerisinden Banka Kodu ve Şube Kodu tanımlarının eklenebilmesi sağlanmıştır.
3-Borç Takip Raporunda Adat Tahakkuklarının Raporlanması
Borç Takip Raporuna, " Cari Hesaba Bağlı Adat Faiz Tablosu Kullanılsın: Hayır/Evet " filtresi eklenmiştir.
4-Cari Hesap Ekstresi Rapor Filtresine Ek
"Cari Hesap Ektresi" raporu filtrelerine "Toplamları Etkilemeyenler Listelensin : Evet / Hayır" filtresi eklenerek toplamları etkilemeyen fiş türlerinin de listenebilmesi sağlanmıştır.
5-Banka Fişi Analiz Detaylarında Dağıtım Oranının %100 Gelmesi
Banka Fişleri Analiz Detayları sekmesinde Analiz Boyutu seçildiğinde Dağıtım Oranının %100 öndeğer olarak gelmesi sağlanmıştır.
6-Borç / Alacak Kapatma Toplu İşleminde Filtre Eki
Borç/Alacak Kapatma toplu İşlemine "İşlem Para Birimi Filtresi" eklenmiştir.
7-Leasing Kayıtları ve Geri Ödeme Planlarında Sigortanın yer Alması
Leasing Kayıtları ve Leasing Geri Ödeme Hareketlerinde Sigorta Tutarının da hesaplanması sağlanmıştır.
8-Mali Yatırımlarda Kasa Mevduat İşleminin Yapılması
Mali Yatırımlarda Kasa Mevduat İşleminin yapılması sağlanmıştır.
e-Dönüşüm
1-e-Fatura/Posta Kutusu/İrsaliye Eşleştir İşleminde "Belge No"dan Bağımsız Eşleştirme Yapılması
İrsaliye Eşleştir işleminde Belge No' dan bağımsız bir şekilde irsaliye eşleme işlemi yapılması sağlanmıştır.
2-e-Dönüşüm Modülü - e-Fatura ve e-Arşiv Satış Fatura XML'lerine Malzeme Özellikleri Eklenerek, e-Fatura ve e-Arşiv Faturalarında Basılması
Fatura XML'ine malzeme kartındaki özellikler eklenmiştir.
3-Gelen e-Fatura ile j-platform'a Kayıt Sırasında Hesaplanan Ödenecek Tutar Arasında Fark Olduğunda Uyarı Verilmesi
e-Fatura/Posta Kutusu/e-Fatura Kaydet" işlemi sırasında Gelen e-Fatura tutarı ile hesaplanan toplam tutar arasında fark varsa uyarı verilesi sağlanmıştır.
4-Satınalma Siparişi İle e-Fatura Eşleştirmesinde Siparişteki Analiz Boyutlarının e-Faturaya Taşınmasının Sağlanması
Satınalma Siparişi ile e-Fatura eşleştirmesinde sipariş içindeki analiz boyutlarının e-Faturaya taşınması sağlanmıştır.
5-Posta Kutusundan Eşleştirilen Faturalarda Cari Hesabın Ticari İşlem Grubunun Gelmesi
Cari hesap kartında öndeğer olarak seçilen ticari işlem grubu bilgisinin, sipariş ve irsaliye eşleştir işleminde de ön değer gelmesi sağlanmıştır.
6-e-Fatura-Posta Kutusu-İrsaliye Eşleştir Ekranında Belge No Alanı Üzerinden Yapılan Eşleştirmelerin Satıra Yansıması
İrsaliye eşleştir ekranı malzeme satırında F9 menü de "Eşleme bilgilerini kopyala" seçeneği eklenmiştir.
Satış / Satınalma
1-Satınalma Fiyat Listesi Eklerken "Tür=Genel" ve "Kod=*" Bilgilerinin Otomatik Gelmesi
Satınalma ve Satış Fiyat Listelerinde "Tür = Genel", "Kod = *" bilgilerinin otomatik gelmesi sağlanmıştır.
2-Hizmetler-Hareketler Ekranında Hareketin Yapıldığı Org. Birimin Açıklamasının Gelmesi
Hizmetler-İlişkili Kayıtlar-Hareketler ekranına "İşyeri Açıklaması" kolonu eklenmiştir.
3-Hizmet Faturaları Üzerinden Maliyet Dağıtım Fişi Oluşturma
Satınalma ve Satış Faturaları üzerinden "Maliyet Dağıtım Fişi" oluşturulması sağlanmıştır.
4-Satış Faturası Varlık Ataması Ekranında Satırda Girilen Varlık Miktarının Görüntülenmesi
Satış Faturası Varlık Atamaları ekranında fatura satırında girilen miktarın gösterilmesi sağlandı.
Bütçe Yönetimi
1-Bütçe Kaleminin Gerçekleşen Değerini Hesaplama
Bütçe satırlarına “Gerçekleşeni Formüle Göre Hesapla” seçeneği eklenmiştir.
Genel Muhasebe
1-e-Defter Ürünündeki Şema ve Şematron Hatalarının Dosyaya Kaydedilmesi
Şematron hatalarının text dosyaya kaydedilmesi için "Şematron Hatalarını Kaydet" butonu eklenmiştir.
2-e-Beyanname - Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesinin HTML Olarak Görüntülenmesi
Muhtasar ve prim hizmet beyannamesinin incele ile HTML görüntü formatında görüntülenmesi sağlanmıştır.
Sistem Ayarları
1-Satınalma ve Satış Parametrelerine Ek
Satınalma ve Satış Sipariş parametrelerine "Kampanya Satırları Sipariş Durumunu Etkilesin: Evet / İndirim/Masraf Satırları Etkilemesin ve Tüm Kampanya Satırları Etkilemesin " seçeneği eklenmiştir.
2-Finans Parametrelerine Ek
Finans Parametrelerine "Toplamları Etkilemeyen Cari Hesap Fişi, Borç Alacak Takibine Yansısın : Evet / Hayır" parametresi eklenmiştir.
3-Analiz Boyutu Tanımı Üzerinden Ekstre Alınması
Analiz Boyutu - Bağlı Kayıtlar menüsüne "Analiz Boyutu Ekstresi" seçeneği eklenmiştir.
4-Analiz Boyutu Hareketler Penceresinde Muhasebe Hesap Kodu ve Açıklaması Alanları İle Satır Açıklaması Alanı
Analiz Boyutları - Bağlı Kayıtlar- Hareketler ekranına Hesap Kodu ve Hesap Açıklaması alanları ile bağlı muhasebe fişinin satır açıklaması alanı eklenmiştir.
Malzeme Yönetimi
1-Giriş Çıkış Toplamları Raporu Ambar Filtresinde Çoklu Filtreleme
Giriş Çıkış Toplamları raporu Ambar filtresine çoklu filtreleme yapılması sağlanmıştır.
Proje Portal
1-Proje Durum Değiştir İşleminin Portaldan Yapılması
Projeler listesi ve Proje genel sekmesine durum değiştirme alanı eklenmiştir.
2-Proje Kartı İçerisinden Aktivite, İhtiyaç Ekleme
Proje Portalında Proje kartı içerisine Aktivite Ekle, İhtiyaç Ekle ve Dışarı Aktar seçenekleri eklenmiştir.
3-Butonların Sayfanın Üst Bölümünde Yer Alması
Rol tanımlama, ek bilgiler, aktiviteler, ihtiyaçlar ve detaylar ekranında geri tuşu üst bölüme eklenmiştir.
4-İhtiyaç Kartında Bekleme Nedeni
Portalda ihtiyaç kartından durma nedeni seçilmesi sağlanmıştır. Üründeki proje yönetimi Durma Nedeni tanımlarına da Kullanım Yeri: İhtiyaç / Aktivite alanı eklenmiştir.
5-Proje Kapsamının Belirlenmesi
Proje Kapsam tanımının Sistem Ayarları-Tanımlar-Ticari Sistem altından yapılarak, j-platform ürününde projelerle ve portal içerisinden bağlantı yapılması sağlanmıştır.
6-Aktivite Liste Raporuna Durum ve Sorumlu Filtreleri
Proje Portalı Aktivite Liste raporuna Durumu ve Sorumlu filtreleri eklenmiştir.
7-Kaynakların Listelenmesinde ve Proje/Aktivitelere Seçilmesinde Ek Yetkilendirme
Kaynakların listelenmesinde ve proje / aktivitelere seçilmesinde ek yetkilendirme yapılmıştır.
8-Kaynak Detayı Ekranında Kolon Bazında Filtreleme
Kaynak Detayı ekranında kolon bazında filtreleme yapılması sağlanmıştır.
9-Portalda Öndeğer Filtre Kaydı
Proje Portalında filtrelerde girilen filtrelerin kaydedilerek saklanması sağlanmıştır.
10-Dokümanlar Sekmesi Tür Açıklamasına “Aktivite/İhtiyaç/Proje Açıklaması” Eklenmesi
Dokümanlar sekmesi Tür Açıklaması alanıa “Aktivite/İhtiyaç/Proje kolonu eklenerek filtrelenmesi sağlanmıştır.
11-Proje Detaylar Sekmesinde Proje Süre Bilgisinin Gelmesi
Proje, Detaylar sekmesinde projenin süre bilgilerinin girilebilmesi sağlanmıştır.
12-Aktivitelerin Detay Raporunun Alınması
Aktiviteler sayfasına Aktivite Hizmet Formu Yazdır seçeneği ile satırda bulunan üç nokta seçeneklerine Aktivite Hizmet Formu eklenmiştir.
j-HR
Personel Yönetimi
1- Personel Kartı > Çalışma Bilgileri > Çalışma Şekli Alanına Vardiyalı Seçeneğinin Eklenmesi
Personel Kartının Çalışma Bilgileri sekmesinde yer alan Çalışma Şekli alanına Vardiyalı seçeneği eklenmiştir.
Bu maddeyle ilgili olarak aşağıdaki arayüzlere de Vardiya Yöneticisi alanı eklenmiştir:
- Organizasyon Yönetimi > Hareketler > Organizasyon Şeması > Pozisyon Kartı
- Zaman Yönetimi > İzin Talebi Onay Tanımı
- Zaman Yönetimi > İzin Hareketi
- Zaman Yönetimi > Fazla Mesai Talebi
- Eğitim Yönetimi > Eğitim Talebi
2- Personel İzin Bilgilerine Eklenen Yeni Seçenek
Personel Kartları > Çalışma Bilgileri menüsü > İzin Bilgileri penceresine Hesapla seçeneği eklenmiştir.
3- Pozisyon Kademesi Alanının Eklenmesi
Personel Kartı > Ana Bilgiler sekmesine Pozisyon Kademesi alanı eklenmiştir.
Bu maddeyle ilgili olarak aşağıdaki raporlara da Pozisyon Kademesi filtresi eklenmiştir:
- Personel Yönetimi Raporları:
Personel Listesi, Atamalar Listesi, Atama Talepleri Listesi, Personel Rolleri Raporu, Personel Uygunluk Analizi, Personel Tarihçeleri Listesi, Hak ve Ödemeler Listesi, Puantaja Esas Bilgiler, Görevlendirmeler Listesi, Görevlendirme Talepleri Listesi, Geçici Görevlendirme Listesi, Geçici Görevlendirme Talepleri Listesi, İntibak Bilgileri Raporu, Personel Yetkinlikleri Raporu, Personel Eğitim Bilgileri Raporu, Performans Değerlendiricileri Raporu
- Ücret Yönetimi Raporları:
Bordro Zarfı, Tahakkuk Listesi, Tahakkuk Toplamları
- Performans Yönetimi Raporları:
Performans Kayıtları Raporu, Performans Analiz Raporu
4- Excel'den Ödeme/Kesinti Bilgileri Aktarımı İşlemi
İşlemler menüsüne Excel'den Ödeme/Kesinti Bilgileri Aktarımı işlemi eklenmiştir.
5- İşten Çıkış Hareketleri Listesi Raporuna Eklenen Yeni Filtre
İşten Çıkış Hareketleri Listesi raporuna SGK İşten Çıkış Nedeni filtresi eklenmiştir.
Ücret Yönetimi
1- Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Oluşturma İşleminin Çıktı Türü Filtresine Eklenen Yeni Seçenek
Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Oluşturma işleminin Çıktı Türü filtresine "Excel Dosyasına (GIB)" seçeneği eklenmiştir.
2- Puantaj Kartı > Hesaplar > Detaylar Sekmesinde AGİ Bilgisinin Net Ücretten Ayrı Olarak Gösterilmesi
Bordro Çalışma Parametrelerinde yer alan Vergi ve SGK İstisnaları; Parametrelerin Netine parametresi Yansımasın seçildiğinde, Asgari Geçim İndirimi bilgisinin Hesaplar > Detaylar sekmesinde net ödemelerin içerisine dahil edilmeden ayrı bir satır olarak gösterilmesi sağlanmıştır.
3- Puantaj Formuna Eklenen Yeni Değişkenler
Puantaj Formuna AGİ, AR-Ge ve Teşvik Tutarları değişkenleri eklendi.
4- Dönem İptali Yaparken Kullanıcının Uyarılması
Dönem iptali yapıldığında, "Seçilen döneme ait puantajlar silinecek. Devam etmek istiyor musunuz?" uyarısının verilmesi sağlanmıştır.
5- Bordro Ödemeleri Oluştur İşlemine Eklenen Yeni Ödeme Türleri
Bordro Ödemeleri Oluştur > Parametreler sekmesi altında yer alan Ödeme Türleri'nin altına Hazine Ödemeleri ve İşsizlik Fonu Ödemeleri seçenekleri eklenmiştir. Hazine ve İşsizlik Fonu Ödemelerinin SGK Ödemelerinden düşülmesi ve bu şekilde bordro ödemelerinin oluşması sağlanmıştır.
Bu maddeyle ilişkili olarak Hareketler > Bordro Ödemeleri > Bordro Ödemesi ekranında yer alan Ödeme Türü alanına Hazine Ödemeleri ve İşsizlik Fonu Ödemeleri seçenekleri eklenmiştir.
İşe Alım ve Yerleştirme
1- Personel Taleplerini Tanımlarken Alt Birim Belirleme
Personel Talepleri listesine Alt Birim sütunu ve Personel Talebi penceresine Alt Birim alanı eklenmiştir.
2- Başvuru Formunda Görüşme Kayıtlarının Gösterilmesi
Başvuru Kartları > Yazdır > Başvuru Formunda Görüşme Kayıtları satırlarının gösterilmesi sağlandı.
Zaman Yönetimi
1- Fazla Mesai için Gerekçenin Girilmesi
Fazla Mesai Talebi penceresine Detay Açıklama alanı eklenerek personelin mesaiye ilişkin gerekçesini girebilmesi sağlanmıştır.
Sistem Ayarları
1- İnsan Kaynakları > Yetkinlikler Ekranındaki Kod Alanına Gelen Değerin Kayıt Numaralama Şablonundan Gelmesi
Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Yetkinlikler ekranından eklenen yetkinlik kartının Kod alanına kayıt numaralama şablonunda belirlenen kodun gelmesi sağlanmıştır.
2- Pozisyon Kademeleri Menü Seçeneğinin Eklenmesi
Tanımlar > İnsan Kaynakları > Pozisyon Kademeleri menü seçeneği eklenmiştir.
Ayrıca, Öndeğer ve Parametreler > Ücret Yönetimi Parametreleri ve Personel Yönetimi Parametreleri listesinde yer alan Kullanıcı Tanımlı Gruplama parametresine Pozisyon Kademesi seçeneği eklenmiştir.
3- Zaman Yönetimi Parametrelerine Eklenen Yeni Seçenek
Zaman Yönetimi parametrelerine, "Yarı Zamanlı Çalışan Personelin İzin Hakedişi Çalıştığı Süre ile Orantılı Hesaplansın: Evet / Hayır" seçeneği eklenmiştir.
Ücret Senaryoları
1- Senaryo Sanal Personel Kartlarına İçin AGİ Hesaplaması
Senaryo Sanal Personel Kartları liste ekranının İlişkili Kayıtlar menüsüne Aile Bireyleri seçeneği eklenerek sanal personel için AGİ hesaplanması sağlanmıştır.
Sistem İşletmeni (Ortak)
1-Kayıt Numaralama Şablonlarına Eklenen Yeni Onay Şablonları
Kayıt Numaralama Şablonlarına İzin Talebi Onay Tanımları, Borç Talebi Onay Tanımları, Eğitim Talebi Onay Tanımları ve Personel Talebi Onay Tanımları eklenmiştir.
2-e-Defter İçin Vergi Detaylı / Detaysız Alanı
Organizasyonel Birimler->Kurum & İşyeri -> e-Dönüşüm sekmesine vergi detaylı evet/hayır alanı eklenmiştir.
3-Özel Entegratör Bilgilerinin Alt Birimlere Kopyalanması
Genel Birim ve İşyeri türündeki organizasyonel birimlerin "Bağlantı Ayarları->Özel Entegratör Bilgileri" bölümündeki alanlar değiştirilmişse "Kaydet" işlemi tetiklendiğinde "Özel Entegratör Kullanıcı Bilgileri alt birimlere kopyalansın mı?" mesajının verilmesi ve mesaja "Evet" denmesi durumunda Özel Entegratör Kullanıcı Bilgileri'nin alt birimlere kopyalanması sağlanmıştır.