You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 9 Next »

Finans Bölümü'nde, "Kayıt/Cari " menüsünün altında yer alır. Cari hesap kayıtlarında tanımlı olan müşteri ve satıcılarla ilgili işlemler yapıldıkça, işlemlerle ilgili haber verilmesini sağlayacak e-posta bilgilerinin girildiği bölümdür. "Cari İrtibat Bilgileri" ekranı, İrtibat Bilgileri ve E-Posta-SMS Tanımlamaları olmak üzere iki sekmeden oluşur. 

"Cari İrtibat Bilgileri" bölümünün menüde yer alması için, Yardımcı Programlar → Kayıt → Şirket/Şube Parametre Tanımları → "E-Posta Uygulaması Var" parametresinin veya Yardımcı Programlar → Kayıt Netsis SMS Servisi → "SMS Uygulaması Var" parametresinin işaretlenmesi gerekir. 


İrtibat Bilgileri


Cari İrtibat Bilgileri Ekranı

Cari Kod

İşlem yapıldıkça kendisine e-posta veya SMS yoluyla haber verilmesini isteyen cariye ait kod bilgisinin girildiği alandır. Rehber butonu ile cari kodlar arasından seçim yapılır. Bir cari için birden fazla irtibat bilgisi tanımlanabilir.

İsim SoyadıCari kodu girilen firmada, irtibat sağlanacak yetkili isminin girildiği alandır.
GörevCari kodu girilen firmada, irtibat sağlanacak yetkilinin görevinin girildiği alandır.

Unvan

Firmadaki yetkili kişinin unvan bilgisinin girildiği alandır.

Telefon, Telefon 2 ve Dahili Tel

Yetkili kişinin sabit telefon numarasının ve dahili telefon numarasının girildiği alanlardır. Rehber butonu ile tanımlanmış ülke alan kodları arasından kod seçimi yapılır.

Direkt Tel

Yetkili kişinin direkt telefon numarasının girildiği alandır.  Rehber butonu ile tanımlanmış ülke alan kodları arasından kod seçimi yapılır.

Cep Tel, Cep Tel 2

Yetkili kişinin cep telefonu numarasının girildiği alanlardır.

Adres

Cari kodu girilen firmanın adres bilgisinin girildiği alandır.

Duyuru Kodu

"Cari E-Posta Duyuru Kayıtları" bölümünden daha önce kaydedilmiş bir duyuru kodunun girildiği alandır.  Cari → İşlemler → "Duyuru E-Posta Gönderme" bölümünde, duyuru kodlarına göre her cari hesaba ayrı e-posta gönderilir. Dolayısıyla bu alana girilen duyuru kodu, e-posta gönderme bölümünde de kullanıldığında, aynı duyuru koduna sahip bütün cari hesaplara aynı duyuru gönderilir. Rehber butonu ile, duyuru kodları arasından seçim yapılır.

E-Posta

Firmanın e-posta adresinin girildiği alandır. Firmaya ait işlemler yapıldıkça, bu adrese e-posta gönderilir. Birden fazla adres yazılması için, ekranın sağ tarafında bulunan ekle (>) işaretine tıklanarak adres eklenir. Alanın sağ tarafına eklenen bir adresin iptal edilmesi için, ilgili adres işaretlendikten sonra çıkar (<) tuşuna tıklanarak iptal edilir.

Cc-Posta

Firmaya ait işlemler yapıldıkça E-posta alanına girilen adresle beraber "CC" olarak ikinci bir adrese de bilgi gönderilmesi istendiğinde ilgili adresin girildiği alandır. Bu durumda, firma ile ilgili bilgilendirme aynı anda iki adrese de yapılır.

Kişisel E-PostaYetkili kişinin e-posta bilgisinin girildiği alandır. Bu alan sadece bilgi amaçlı olup, e-posta gönderimi yapılmaz.
Ek BilgilerEklenmesi istenen ek bilgilerin girildiği alandır.
Aktifİrtibat bilgisinin aktifliğini gösterir. E-Posta gönderimi sadece aktif olarak seçili irtibat bilgileri için yapılır.

Seçili irtibat bilgilerinin başka cari koda kopyalanmasını sağlayan butondur. Butona tıklandığında açılan "Cari İrtibat Bilgisini Taşıma" ekranı car kod alanında, bilginin hangi cariye kopyalanacağı seçilir. "Kaynak İrtibat Bilgisi Kapatılsın" seçeneği işaretlendiğinde, kopyalanan irtibat bilgisi aktif ise pasif hale gelir. Cari kod aktif olarak taşınır.





E-Posta / SMS Tanımlamaları


E-posta  ile gönderilmesi istenen işlemlerin belirlendiği sekmedir. E-posta gönderimi yapıldığı halde dizayn seçilmemiş olan işlemler, Logo Netsis programının standart formatlarına göre gönderilir.


Cari İrtibat Bilgileri Ekranı

İşlem Tipi

Bu bölümde e-posta gönderiminde dizayn kullanılabilecek işlemlerin listesi bulunmaktadır. Şuan için listede görülen işlemlerden, Sipariş, İrsaliye, Fatura, Genel Dekont Kaydı, Kasa Tahsil/Tediye, Müşteri/Satıcı Havale/Eft, Talep ve Teklif ‘in eposta olarak dizayn edilebilmesi desteklenmiştir. Diğer işlemler de zamanla desteklenecektir

E-Posta / SMS

Eposta/Dizayn kolonunda bulunan (error) ikonları çift tıklandığında (tick) ikonuna dönüşecek ve ilgili satırda bulunan işlem için e-posta gönderimi sırasında dizayn kullanılacağı anlaşılacaktır.