Aşağıdaki adımları takip ederek bir Logo CRM REST istemcisi oluşturabilirsiniz. Buradaki örnekler için Postman ya da başka bir istemci kullanılabilir.
Logo CRM REST uygulamasının Veritabanı bağlantı bilgileri uygulama dizinindeki web.config de tutulur. ConnectionString'in Logo CRM ile aynı olmasına dikkat ediniz.
Logo REST Sunucusu
Login (POST)
IIS 10.0 Detailed Error - 404.0 - Not Found şeklinde bir hata alırsanır. URL'i kontrol ediniz.
http post kullanılarak login olabilirsiniz. Login başarılı olursa sessionid üretilecektir. Daha sonraki işlemler için bu id'yi kullanacaksınız.
Firma Listesi Alma (GET)
Firma Ekleme (POST)
Firma ya da başka bir iş nesnesi GET ile alındıktan sonra ilgili alanları doldurulup gönderilerek POST yapılabilir.
"Oid" sistem tarafından otomatik olarak oluşturulmaktadır. Aşağıdaki gibi bir tanım ile firma eklenebilir.
Destek Maddesi Ekleme (POST)
Veri deseni için öncelikle tickets lar örnek olarak alınabilir. Sonrasında ilgili kayıt oluşturulup sessionid ile POST etmek yeterli olacaktır.
{ "Meta": { "href": "localhost/LogoCrmRest/api", "mediaType": "application/json; charset=UTF-8", "fullPath": "/LogoCrmRest/api/v1.0/ticketstates", "apiVersion": "1" }, "Result": 1, "Message": "", "Items": [ { "Oid": "8e632b29-4fb9-472c-8aea-25b54a74cfe2", "TicketStateDescription": "Aktif", "IsActive": true, "IsCompleted": false, "_CreatedDateTime": "2017-12-15T14:50:41.01", "_LastModifiedDateTime": "2017-12-15T14:50:41.013" } ] }
Logo CRM de tanımlı bir durumun destek kaydı içinde gönderilmesi zorunludur.