You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 5 Next »

Amaç

Logo CRM Web portalinden yetkili kullanıcı rota takibinin başlatması ve satış temsilcisi olan kullanıcının mobil uygulama üzerinden rota kaydını tamamlaması

Uygulama Adımları

Rota menüsüne ulaşmak için sol menü ağacı → Satış Pazarlama → Rotalar menü başlığı tıklanır ve daha önce oluşturulan rota kayıtları varsa liste ekranında görüntülenir.

 Rota Liste Ekranı

Yetkili kullanıcı rota liste ekranında butonuna tıklar ve yeni rota kaydı oluşturur. 

Yeni Rota Oluşturma;

  1. Açıklama, Başlangıç Tarihi, Bitiş Tarihi, Atanan Kullanıcı ve Not bilgi alanları doldurulur. Not alanı dışında diğer alanlarda validasyon yani boş geçilemez uyarısı bulunmaktadır. 
 Yeni Rota Oluşturma

2. Örnek olarak Aralık 2023 için rota planı oluşturalım. Rotamızın başlangıç ve bitiş tarihlerini seçtikten sonra hangi kullanıcıya atama yapılacaksak o kullanıcı seçimi sağlanır.

 Kullanıcı Ataması

3. Alanlar doldurulduktan sonra kaydet