Page History
...
Panel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
2- KullanımTanımlar → Otomatik görevler → Yeni görev butonu tıklanır. Görev tipi "E-posta dinleme" seçilir. Daha önceki otomatik görev tanımlarındaki gibi otomatik görev alanları girilir. 2.1 Parametre Ayarları | Dinleme Ayarları E-posta dinleme | dinleme ayarları ekranında dinlenecek e-posta, şifre, sunucu bilgisi, port, filtre, inbox türü, crm kullanıcı adı ve crm şifre bilgisi bulunur. E-posta: Dinlenecek mail adresinin tanımlandığı alandır.
Port: Dinlenecek mail adresinin port bilgisidir. Varsayılan olarak IMAP Port bilgisi SSL ve port numarası 993 aktif gelir.
Inbox Türü: Varsayılan olarak "Okunmadı" seçili gelir. Dinlenecek mail adresinden okunmadı mailleri görüntülemeyi sağlar. Diğer Inbox türleri ise okdundu, yeni ve hepsi dir.
CRM Kullanıcı adı ve şifresi: Logo CRM'e giriş sağlarken kullanıcı adınız ve şifre bilgisi girilir. Amaç quartz için oturum açmayı sağlar. 2.1.1 Dinleme Ayarları Zorunlu Alanlar
2.1.2. Filtre Tanımlama Gelen mailin TO, TITLE, BODY, FROM, ISREPLY alanlarına göre filtreleme işlemi yapılabilmektedir.
2.2 Parametre Ayarları | İşlem İşlem parametre seçimi varsayılan olarak seçili gelmez. İşlem parametre tabı altında destek kaydı oluşturulsun, kişi ve firma aktarılsın seçimlerine göre kayıt oluşturma ve ilişkili kayıtlara e-posta ekleme işlemi sağlanır.
|