Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Program bölümleri ile çalışmak için öncelikle kurum ve dönem tanımının yapılması, bu kuruma ait organizasyonel birimlerin tanımlanması ve vardiya bilgilerinin kaydedilmesi gerekir. Tüm bu işlemler için Kurumlar listesinde ve sağ fare tuşu menüsünde yer alan seçenekler kullanılır. 

Yeni kurum tanımlamak için ana menüde yer alan Kurumlar seçeneği kullanılır. Bilgileri tutulacak her kurum için ayrı bir kurum tanımı yapılır ve diğerlerinden ayırt edilmesi için bir numara verilir. Programa girerken hangi kurum üzerinde çalışılacaksa o kurumun numarası kullanılır.

Böylece yeni bir kurum oluşturmak için kaydedilen alan bilgileri ve açıklamaları şunlardır: 

...

No

...

Kurum tanım numarasıdır. Numara alanı bilgi girilmesi zorunlu bir alandır.

...

Adı

...

Kurumun adı ya da açıklayıcı bilgisidir. Bu bilgi raporlarda kullanılır.

...

Unvanı

...

Kurumun bordro, resmi defter ve faturalarda yer alacak unvan bilgisidir.

Yönetim Paneli>Kurumlar sekmesinde hesabın kurumları listelenir. Kurum artırımı olmadığı sürece Bulut ERP'de bir kurum kullanılmaktadır. Vergi numaraları farklı kurumları tek hesapta yönetmek için kurum artırımı lisansı alınmalıdır. 

Her bir kurum hesap ayarlarındaki bir alt hesaba denk gelmektedir. Kurum artırımı lisansı alındıktan sonra ana hesaba alt hesap eklenerek kurum artırımı işlemi gerçekleştirilir. Eğer kurum ismi değiştirilmek istenir ise ilgili alt hesabın Image Added butonu ile düzenlenebilir.

Hesap ayarlarında görünüm;

Image Added

Yönetim panelinde görünüm;

Image Added

Kurum tanımında düzenlemeler yapılmak istendiğinde değiştir Image Added ile kurum tanımı açılır.