Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Lansman webinarı için tıklayınız.

Doküman Yönetimi nedir, ne kazandırır?

İş süreçlerinde iç ve dış paydaşlarla etkileşim arttıkça, doküman paylaşımı da artar ve bu da her ölçekten işletme için ciddi bir yük hâline gelmeye başlar. Dokümanların paylaşımı, kağıt ortamda saklanması, kurum cihazları ya da sunucuları üzerinde tutulması, geriye dönük doküman taraması gibi işlemler kurumlara gerek maliyet gerekse iş yükü anlamında yansır. Bulut-tabanlı Logo Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, bulutta güvenli saklama koşulları gibi özellikleri sayesinde bu süreci güvenle kolaylaştırıp hızlandırır. Tüm veriler Türkiye’deki bulut ortamında saklanır; böylece içiniz rahat, işiniz daha kolay olur.

...