Page History
...
Panel | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4- E-Posta Dinleme | Destek Kaydı Oluşturulan E-postanın Yanıtlarını İlgili Destek Kaydıyla İlişkilendirmeDestek Kaydı oluşturulan bir e-postanın yanıtları yeni destek kaydı olarak açılmaz, MessageId kontrol edilerek referans olarak bulunur ve ilgili destek kaydı ile ilişkilendirilmesi sağlanmıştır. Kullanımı Tanımlar → Otomatik Görevler → Görev tipi E-posta dinleme seçilir, Görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı alanları doldurulur ve parametre ayarlarını tanımlamak için butonuna tıklanır. Dinleme Ayarları sekmesinde yer alan alanları doldurur.
E-posta dinleme ayarı → işlem tabı altında "Destek Kaydı Oluşturulsun" ve "Yanıtlanan E-Posta İlişkilendirilsin" seçenekleri seçilir.
"Tamam" butonuna tıklanır ve ardından otomatik görevi kayıt edilir. Sistem, seçili tarihte otomatik görevi işleme alır ve filtreye uygun kayıtlar için e-posta dinleme işlemi yapar. Filtreye uygun e-postalar için destek kayıtları oluşturulur. Destek kaydı oluşturduğu e-postaya gelen yanıtları ilişkili kayıt olarak destek kaydı içerisine eklenir.
Destek Kaydı ilişkili e-postalar
|
Panel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-ÇıktıKullanım VideosuOtomatik Görevler | E-posta dinleme özelliği için uygulama videoları;
2- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun
3- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun - kişi aktarılsın | yoksa oluşturulsun
4- E-posta dinleme | İşlem - Destek kaydı oluşturulsun - firma aktarılsın | domain eşleştirilsin
|