Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Puantajda Çoklu Fiili Hizmet Girişi ve MPHB ile ilgili ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşılır: 

Personel Yönetimi > Tanımlar > Personel Kartları ekranı açılır. İlgili personel kartlarında “Bordro Bilgileri -Detay ” Çalışan kartlarında “Bordro Bilgileri” ekranında fiili hizmete tabi olan personel çalışan için “Belge Türü”  Fiili Hizmet seçilerek, “Fiili Hizmet Zammı”da hangi fiili hizmet zammına tabii ise o şekilde seçilerek kaydedilir.


Image RemovedImage Added



Bu uygulama için ücret parametrelerinde fiili hizmet adı altında birden fazla mesai tanımlanmalı ve bu mesailer kurum ücret parametrelerinde seçilmelidir.

Sistem Ayarları> Öndeğer ve Parametreler > Ücret Parametreleri > Mesailer ekranına gelinir ve ilgili fiili hizmet kayıtları yaratılır.


Image Modified


Sistem Ayarları> Öndeğer ve Parametreler > Kurum Ücret Parametreleri > Mesailer ekranına gelinir ve ücret parametrelerine eklenen ilgili fiili hizmet kayıtları kurum ücret parametreleri içerisinde yaratılır.

29 belge türlü fiili hizmet mesaisi için “Fiili Hizmete Dahil” seçeneği işaretlendiğinde “Fiili Hizmet Zammı” alanında ki açılır menüden ilgili Fiili Hizmet Belge türü seçilir. Bu işlem eklenen bütün parametreler için yapılır.


Image Modified


Yeni eklenen parametreler ilgili personellere çalışanlara “Tabii Olduğu Mesailer” alanından eklenir. İlgili personel çalışan kartı üzerinde sağ tuş açılır menüden Ücret Bilgileri – Tabii Olduğu Mesailer alanından eklenebildiği gibi daha kalabalık bir personel çalışan sayısı için toplu işlem çalıştırılabilir. Toplu işlem çalıştırmak için Personel Yönetimi > İşlemler > Personel Ücret Parametreleri Güncelleme işlemi kullanılır. 

Eklenen Parametrelerin puantaj içerisine gelmesi için “Ücret Yönetimi > Tanımlar > Puantaj Öndeğerleri”nden güncelleme yapılır.

Ücret Yönetimi > Hareketler > Puantajlar ekranından ilgili personel için puantaj oluşturulduğunda hangi fiili hizmet belge türünden kaç gün çalıştığı bilgisi girilmelidir.  Daha sonra hesaplar penceresinden detay görüntülenir.


Image RemovedImage Added


Ücret Yönetimi > İşlemler > Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Oluşturma ekranına gelinir çıktı türü XML, Excel veya Excel Dosyasına (Muhtasar ve Prim Hizmet) seçilir ve ilgili filtreler girildikten sonra işlem uygulanır.

Çalıştırılan işlemin başarılı olması durumu üst menüde yer alan “İşlemler” sekmesinden kontrol edilebilir.


Image Modified


Oluşturulan Hizmet Belgesinin indirilebilmesi için Ücret Yönetimi > Hareketler > Aylık Prim ve Hizmet Belgeleri ekranına gelinir. Oluşturulan belge üzerinde sağ tuş açılır menüden “Dosyaya Kaydet” seçilir ve dosya indirilir.


Image Modified


İndirilen excel dosyası içerisinde puantajda kaç tane fiili hizmet tabii mesai girildiyse excel dosyasında gösterilir.

...