Page History
...
Panel | ||
---|---|---|
| ||
AmaçLogo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Netsis tarafında otomatik malzeme stok kartı oluşturan süreç örneğidir. |
Panel | ||
---|---|---|
| ||
SenaryoTalep sahibi rolündeki 'Demo 1' kullanıcısı portal üzerinden “Stok kartı oluşturma" bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; işletme, şube, malzeme tipi, kod (1,2,3,4,5) alan bilgileri, grup kodu, birim (B1,2,3), pay1, pay2, payda1, payda2 alan bilgisi girilir. 'Demo1' kullanıcısı kayıt girişlerini tamamladıktan sonra 'Demo 2' kullanıcısına onaya gönderir. Demo 2 yönetici kullanıcısı formu kontrol eder, bu aşamada reddedebilir veya kayıt üzerinde değişiklik talep edebilir. Demo 2 kullanıcısı onay verdiği durumda talep netsis'e aktarılır. Netsis' de stok kartı oluşturma işlemi başarılı ise talep eden kullanıcıya bilgilendirme gönderilir. Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve eder ve Admin kullanıcısına bildirim kullanıcısına bildirim gönderilir. |
...
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
KonfigürasyonFormda bulunan işletme, şube, kod-2-3-4-5, BR1-2-3, grup kodu ve öndeğer bilgileri için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veri kaynaklarında varsayılan işletme kod öndeğeri "1" olarak belirlendi. Eğer firma Netsis ERP'de işletme öndeğeriniz "1" den farklıysa veri kaynaklarından işletme, grup kodu, kod-2-3-4-5, işletme öndeğer ve BR1-2-3 veri kaynakları çift tıklanır ve sorgu kısmında firma ISLETME_KODU=<<Isletme(1)>> bilgisi değiştirilir. ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir. Netsis veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.
Stok kartının Netsis ürünü içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Netsis Rest Servis Ayarı gelir. Netsis Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|
...