Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Logo B2B içindeki kampanya modülünü kullanmak için Sistem Tanımları => Sipariş Ayarları altındaki Kampanyalar ekranı kullanılmalıdır. Kampanyalar ekranı detaylı anlatımı için tıklayınız.

Logo B2B'de öncelikle dahili kampanya modülü aktif etmek için aşağıdaki parametreler evet olarak olarak işaretlenmelidir, parametre detayları için tıklayınız.

  • [Kampanya] Dahili kampanyalar aktif mi?
  • [Sepet] [Kampanya] Sepet ekranı açılırken kampanya otomatik uygulansın mı?
  • [Sepet] [Kampanya] Sepet detayı güncellendikten sonra kampanya otomatik uygulansın mı?
  • [Ürün Arama] [Kampanya] Sepete ürün ekleme/güncelleme/çıkarma esnasında kampanya otomatik uygulansın mı?

Kampanya eklemek için Kampanyalar ekranındaki "Kampanya Ekle" butonuna tıklanır. Açılan kampanya tanımlama ekranında öncelikle kampanya başlık bilgileri girilir.

Belirli bir müşteri, ödeme tipi, ödeme yöntemi için kampanya tanımlanıyorsa bu bilgiler Müşteri Kriterleri altından tanımlanmalıdır. Burada seçilen bilgiler, detayda girilecek tüm kampanyalar için geçerli olacaktır. "Müşteri Kriteri Ekle" butonuna tıklanarak birden çok müşteri kriteri eklenebilir.

"Kaydet ve Devam Et" butonuna tıklandıktan sonra kampanya detay tanımlama ekranı görüntülenir. "Kampanya Detayı Ekle" butonuna tıklanır.

Kampanya detay ekranında "Kampanya Tipi" İndirim olarak seçilir.  Ekranda "Kodu" ve "Adı" bilgisi girilir.


Tip

Birden çok detay kampanya tanımını yapılıyorsa bu kampanyalar içinde önceliklendirme yapmak için "Kampanya Grup Kodu" aynı olacak şekilde "Öncelik Sırası" atanabilir. Bu durumda örneğin  kampanya grup kodu aynı olan birden çok kampanya tanımlanan bir müşteriye önceliği yüksek olan kampanya uygulanır. Grup kodu atanmamış olsaydı bu müşteri için tanımlanan tüm kampanyalar uygulanırdı.


"Sipariş Satır Kriterleri" ve "Ürün Kriterleri" girilir. Birden çok ürün kriteri ve ürün ürün hariç kriteri tanımlanabilir, bu işlemler için sayfanın altında bulunan "Ürün Kriteri Ekle" ve "Ürün Hariç Kriteri Ekle" butonları kullanılır.

Tip

Ürün kriterleri / Ürün hariç kriterlerine örnek olarak ürün kriterlerinde seçilecek 5 adet kategori içinde yer alan A markasını ürün hariç kriteri ekleyerek kampanya dışında bırakabilirsiniz.

 "Gösterilecek İndirim Oranı"  daha yüksek bir indirim oranı göstermek için kullanılır, bu orana denk gelecek şekilde ürün fiyatı yükseltilir, ancak gerçekte "İndirim Oranı"nda girilen değer kadar indirim yapılmış olur.

 Son olarak Oran Bazlı indirim oranı girilerek detay kampanyası "Kaydet" butonu ile kaydedilir. Kampanyanın

Note
titleUyarı

Ürün Arama ekranında görüntülenmesi için Kampanyalar ekranındaki "Önbelleği Temizle" butonu çalıştırılmalıdır, bu buton çalıştırılmadığında kampanyalar belirli bir süre sonra uygulanacaktır.