1. Teklif | Onayı Bekleyen Kullanıcıya E-posta Gönderimi
Görev Şablonun Amacı: Kullanıcı tarafından onaya gönderilen teklif kayıtlarını, yönetici veya onayı beklenen kullanıcıya e-posta ile bildirim sağlanması.
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: Otomatik Görevler liste ekranı açılır ve İşlemler → Görev işlemleri → Görevi içe aktar butonu tıklanır. Ekrana mesaj bilgilendirmesi gelir ve Tamam butonu tıklanır. Browser da kayıtlı ".crm" uzantılı görev şablonu seçilir ve tamam butonu tıklanır.
Otomatik görevler liste ekranında içeri aktarılan görev şablonunuz pasif olarak görüntülenir. Görev adına tıklanır ve eklenen görev açılır. Otomatik görev ekranında görev tipi, görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı bildirme alanları isteğe göre değiştirilir. Görev aktif olması için aktif işareti seçilir.
Parametre ekranında veri tabanı bağlantı bilgileri Logo CRM 'in kurulu olduğu veri tabanı bilgileri göre değiştirilir. Başlangıç tarih bilgisi zamanlama seçeneğine göre farklılık gösterebilir.
Sorgu kısmında Teklif ID, Son onay durumu, onaya gönderen kullanıcı, onayı beklenen kullanıcı, onay beklenen kullanıcı e-posta bilgisi, oluşturma ve son güncelleme tarihleri oluşturulacak şekilde SQL sorgu bulunur. Sorguda değişiklik yapılacaksa tekrardan gelişmiş bildirim → Sorgu alanına eklenmesi ve çalıştırılması (Test butonuna basılır) gerekir.
İçerik - HTML metin oluştur kontrol edilir. Ekleme yapılacaksa, HTML içerik silinir ve tekrardan içerik tıklanır ve HTML metin oluşturulur. ,
Adres ekranında kime (veri) görüntülenir. Kime (veri) alanı onayı beklenen kullanıcı e-posta alanı seçili gelir. İsteğe bağlı olarak diğer e-posta alanlarından kullanıcı seçimi yapılır.
Teklif | Onayı Bekleyen Kullanıcıya E-posta Gönderimi
View file
name
Bekleyen Teklif Onayı Bilgilendirmesi.mp4
height
400
Şablon
View file
name
Teklif _ Onayı Bekleyen Kullanıcıya E-posta Gönderimi.crm
height
400
Expand
title
2. Teklif | Onay Durum Güncellenmesi
Görev Şablonun Amacı: Onay bekleyen teklifin durumu onaylandı/reddedildi olarak değiştirildiğinde, kaydı açan kullanıcıya e-posta bildirimi gönderilmesi
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: İçeri aktar işlemi tamamlandıktan sonra Otomatik Görevler liste ekranında "Teklif | Onay Durum Güncellenmesi" görev şablonu görülür. Örnek görev açılır ve pasif olan kural bilgisi aktif edilir.
Genel tabı içerisinde bulunan veri tabanı bağlantısı ile tekrardan düzenlenir.
Veri tabanı bağlantısı sağlandıktan sonra Sorgu ve İçerik-HTML bilgilerinde ekleme/çıkarma yapılacaksa HTML metin oluşturma tekrardan içerik oluşturulur.
Adres tabı üzerinden ekstradan ilgili kullanıcı e-posta seçimleri varsa seçim tamamlanır.
Teklif | Onay Durum Güncellenmesi
View file
name
Teklif - Onay Durum Güncellenmesi.mp4
height
400
Şablon
View file
name
Teklif _ Onay Durumu Güncellemesi.crm
height
400
Expand
title
3. Görev | Durumu Tamamlandığında Kayıt Sahibine E-posta Gönderimi
Görev Şablonun Amacı: Görev kaydının durumu tamamlandığı olduğu zaman kaydı açan kullanıcıya e-posta bildirim gönderiminin sağlanması
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: İçeri aktar işlemi tamamlandıktan sonra Otomatik Görevler liste ekranında "Görev | Durumu tamamlandığında kayıt sahibine e-posta gönderimi" görev şablonu görülür. Örnek görev açılır ve pasif olan kural bilgisi aktif edilir.
Genel tabı içerisinde bulunan veri tabanı bağlantısı ile tekrardan düzenlenir.
Veri tabanı bağlantısı sağlandıktan sonra Sorgu ve İçerik-HTML bilgilerinde ekleme/çıkarma yapılacaksa HTML metin oluşturma tekrardan içerik oluşturulur.
Adres tabı üzerinden ekstradan ilgili kullanıcı e-posta seçimleri varsa seçim tamamlanır. Videoda Bilgi (CC) kısmı boş kaldığı için tekrardan bilgi kısmında ilgili kullanıcı seçilerek e-posta gönderimi sağlanmıştır. Gönderim zamanına göre Adres tabı altında web gönderimi seçili olduğundan anlık (toast message) gittiği de görüntülenmiştir.
Görev | Durumu Tamamlandığında Kayıt Sahibine E-posta Gönderimi
View file
name
Görev Kaydı Tamamlandığında Kayıt Sahinine E-posta Gönderimi.mp4
height
400
Şablon
View file
name
Görev _ Durumu Tamamlandığında Kayıt Sahibine E-posta Gönderimi.crm
height
400
Expand
title
4- Aktivite | Yeni Kayıt Sonrası İlgili Kişiye E-posta Gönderimi (Kullanıcılara bildir)
Görev Şablonun Amacı: Yeni oluşturulan aktivite kaydı içerisinde 'kullanıcıya bildir' alanı dolu ise ilgili kullanıcı veya departman kullanıcılarına e-posta gönderiminin sağlanması.
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: Otomatik Görevler liste ekranı açılır ve İşlemler → Görev işlemleri → Görevi içe aktar butonu tıklanır. Ekrana mesaj bilgilendirmesi gelir ve Tamam butonu tıklanır. Browser da kayıtlı".crm"uzantılı görev şablonu seçilir ve tamam butonu tıklanır.
Otomatik görevler liste ekranında içeri aktarılan "Aktivite | Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi (Kullanıcılara bildir)" görev şablonu pasif olarak görüntülenir. Görev adına tıklanır ve eklenen görev açılır. Otomatik görev ekranında görev tipi, görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı bildirme alanları isteğe göre değiştirilir. Görev aktif olması için aktif işareti seçilir.
Parametre Ayarı:Genel menü başlığı altından veri tabanı bilgisi Logo CRM' in kurulu olduğu veri tabanı bilgisi girilerek düzenlenir. Başlangıç tarihi için kuralın hangi tarihten itibaren çalışmasını istiyorsanız geçmişe yönelik tarih bilgisi girilir.
Sorgu menü başlığı sorgu oluştur ekranında aktivite menüsünde kullanıcılara bildir alanı içerisindeki kullanıcı bilgisine göre oluşturulan kayıt bilgisini gösteren sorgu bilgisi görüntülenir. Test butonuna basıldığında sorgunun başarılı şekilde çalıştığı görülür.
İçerik menü başlığında her bir veri ayrı bildirim oluştur seçeneği seçili olduğu görülür. Konu kısmında mobil ve e-posta içerik başlık bilgisi görülür.
Adres menü başlığında Kime (Veri) alanı içerisinden kullanıcılara bildir E-posta alanı görülür. Bilgi olarak da isteğe bağlı olarak kullanıcı seçimi sağlanır. Web, e-posta ve mobil bildirim seçilir.
Aktivite | Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi (Kullanıcılara bildir)
View file
name
Aktivite-Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi (Kullanıcılara bildir).mp4
height
400
Şablon
View file
name
Aktivite _ Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi (Kullanıcılara bildir).crm
height
400
Ekran Görünümleri
Expand
title
E-posta Bildirim
Expand
title
Mobil Bildirim
Expand
title
5- Aktivite | Yeni Kayıt Sonrası İlgili Kişiye E-posta Gönderimi
Görev Şablonun Amacı: Yeni oluşturulan aktivite kaydı içerisinde 'kime veri' alanı dolu ise ilgili kullanıcılara e-posta gönderiminin sağlanması.
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: Otomatik Görevler liste ekranı açılır ve İşlemler → Görev işlemleri → Görevi içe aktar butonu tıklanır. Ekrana mesaj bilgilendirmesi gelir ve Tamam butonu tıklanır. Browser da kayıtlı".crm"uzantılı görev şablonu seçilir ve tamam butonu tıklanır.
Otomatik görevler liste ekranında içeri aktarılan "Aktivite | Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi" görev şablonu pasif olarak görüntülenir. Görev adına tıklanır ve eklenen görev açılır. Otomatik görev ekranında görev tipi, görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı bildirme alanları isteğe göre değiştirilir. Görev aktif olması için aktif işareti seçilir.
Parametre Ayarı:Genel menü başlığı altından veri tabanı bilgisi Logo CRM' in kurulu olduğu veri tabanı bilgisi girilerek düzenlenir. Başlangıç tarihi için kuralın hangi tarihten itibaren çalışmasını istiyorsanız geçmişe yönelik tarih bilgisi girilir.
Sorgu menü başlığı sorgu oluştur ekranında aktivite menüsünde kullanıcılara bildir alanı içerisindeki kullanıcı bilgisine göre oluşturulan kayıt bilgisini gösteren sorgu bilgisi görüntülenir. Test butonuna basıldığında sorgunun başarılı şekilde çalıştığı görülür.
İçerik menü başlığında her bir veri ayrı bildirim oluştur seçeneği seçili olduğu görülür. Konu kısmında mobil ve e-posta içerik başlık bilgisi görülür.
Adres menü başlığında Kime (Veri) alanı içerisinden Kaydı Oluşturulan E-posta alanı seçilir.
Aktivite | Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi
View file
name
Aktivite - Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi.mp4
height
400
Şablon
View file
name
Aktivite _ Yeni Kayıt sonrası ilgili kişiye e-posta gönderimi.crm
height
400
Ekran Görünümleri
Expand
title
E-posta Bildirim
Expand
title
6- Destek | Atanan Kullanıcıya Göre E-posta Gönderimi
Görev Şablonun Amacı: Yeni oluşturulan destek kaydı içerisinde 'Atanan Kullanıcı' alanı dolu ise ilgili kullanıcıya e-posta gönderiminin sağlanması.
Hazır Senaryo Şablonun Çalıştırılması: Otomatik Görevler liste ekranı açılır ve İşlemler → Görev işlemleri → Görevi içe aktar butonu tıklanır. Ekrana mesaj bilgilendirmesi gelir ve Tamam butonu tıklanır. Browser da kayıtlı".crm"uzantılı görev şablonu seçilir ve tamam butonu tıklanır.
Otomatik görevler liste ekranında içeri aktarılan "Destek Kaydı (Atanana Gönder)" görev şablonu pasif olarak görüntülenir. Görev adına tıklanır ve eklenen görev açılır. Otomatik görev ekranında görev tipi, görev adı, zamanlama, hatalı kullanıcı bildirme alanları isteğe göre değiştirilir. Görev aktif olması için aktif işareti seçilir.
Parametre Ayarı:Genel menü başlığı altından veri tabanı bilgisi Logo CRM' in kurulu olduğu veri tabanı bilgisi girilerek düzenlenir. Başlangıç tarihi için kuralın hangi tarihten itibaren çalışmasını istiyorsanız geçmişe yönelik tarih bilgisi girilir.
Sorgu menü başlığı sorgu oluştur ekranında destek menüsünde kullanıcılara bildir alanı içerisindeki kullanıcı bilgisine göre oluşturulan kayıt bilgisini gösteren sorgu bilgisi görüntülenir. Test butonuna basıldığında sorgunun başarılı şekilde çalıştığı görülür.
İçerik menü başlığında her bir veri ayrı bildirim oluştur seçeneği seçili olduğu görülür. Konu kısmında mobil ve e-posta içerik başlık bilgisi görülür.
Adres menü başlığında Kime (Veri) alanı içerisinden "Atanan Eposta" alan bilgisi ve "Kime E-posta" alanı içerisine e-posta bilgisi girilir.
Destek | Atanan Kullanıcıya Göre E-posta Gönderimi
View file
name
Destek-Atanan Kullanıcıya Göre E-posta Gönderimi.mp4