Page History
Sicil tarihçesi ile, sicil kartındaki değişen kişisel bilgilerin tarihçesinin tarihçesi tutulur. Personelin sicil, atama ve ücret bilgileri ve bu bilgilerdeki değişiklikler sicil tarihçesini oluşturur. Bu bilgilerdeki değişiklik ve güncellemeler sicil kartı üzerinden ulaşılan pencerede izlenir. Sicil bilgilerindeki değişiklikleri içeren Sicil tarihçesi Tarihçesi, sağ fare düğmesi menüsünde yer alır.
...
Kayıt bilgilerini güncelleştirmek için Değiştir seçeneği kullanılır. Sicil kartı açılır. Sicil tarihçe kayıtlarından ulaşılan sicil bilgilerinde gerekli değişiklikler yapılır.
Tarihçe kaydı tutulan sicil bilgileri şunlardır:
Alanlar | |
---|---|
Sicil No | Adı |
Soyadı | İkinci Adı |
Ünvanı | Eski Soyadı |
Medeni Hali | Öğrenim Durumu |
Sürücü Ehliyeti | Pasaport Numarası |
Askerlik Durumu | Terhis Tarihi |
Terhis Yeri Vs. | Sosyal Güvenlik Numarası |
Sosyal Güvenlik Numarası | Grup/Aralık |
Tasarrufu Teşvik Numarası | TTF Kesilmeyecek |
Vergi Numarası | Sakatlık Engellilik Derecesi |
Banka Numarası | Banka Adı |
Banka Şubesi | Şube Kodu |
Ödeme Şekli | Vergiye Dahil/Hariç Yabancılar İçin |
Vergi İndiriminden Yararlanacak | Masraf Merkezi Kodu |
Ücret Değişikliği Nedeni | Ücreti |
Ücret Türü | Ödeme Türü |
Tabi Olduğu Ek Ödemeler | Tabi Olduğu Ek Kesintiler |
Tabi Olduğu Sosyal Yardımlar | Tabi Olduğu SGK Primleri |
Sicil bilgilerinde görev ve çalışma yeri değişiklikleri
...
: Görev değişikliğinin doğrudan sicil kartının üzerinde Firma, bölüm, iş yeri, görev alanlarında değişiklikle yapılması durumunda program kullanıcıyı bir mesajla uyarır. Mesaj Değişiklik, Düzeltme ve Vazgeç olmak üzere üç seçeneklidir.
...
Değişiklik seçiminde ise öncelikle sicil kartı program tarafından otomatik olarak kaydedilir. Daha sonra açılan görev bilgileri penceresinden yeni görev bilgileri ve açıklaması girilir ve yeni görev kayıt bilgisi oluşturulur.
Personel Ücret Değişiklikleri
...
: Personel ücret değişiklikleri Atamalar penceresinden ya da toplu ücret ayarlama seçeneği ile yapılabileceği gibi sicil kartı üzerinden de yapılabilir. Personelin sicil kartı üzerinden ücret tutarı, hesaplama şekli, ödeme tipi, döviz türü bilgisinden herhangi biri değiştirildiği takdirde değişiklikle yapılması durumunda program kullanıcıyı bir mesajla uyarır.
Mesaj Değişiklik, Düzeltme ve Vazgeç olmak üzere üç seçeneklidir. Yapılan işlemin düzelti olduğu belirtilirse personele ait ücret bilgileri yeniden düzenlenir. Değişiklik seçiminde ise öncelikle sicil kartı program tarafından otomatik olarak kaydedilir. Daha sonra açılan Atamalar penceresinden yeni ücret bilgileri ve açıklaması girilir ve yeni bir atama kaydı oluşturulur. Kapat düğmesi tıklanır ve sicil kartına dönülür.