Page History
Info |
---|
Video İçin Tıklayınız... |
Ekleme
Rol eklemek için Yetkilendirme Modülünde bulunan Roller seçeneği kullanılır. Yeni satır eklemek için, gelen liste ekranının sol üstünde bulunan Ekle butonu kullanılır.
Eğer Revir ve Revir Tanımları’nın görülmesi isteniyorsa Kullanıcı Tipi olarak “İşyeri Hekimi” seçilir.
Tümünü Seç seçilince ilgili modüle yetki verilir.
Alt Modülleri Seç seçilince altındaki modüllere de yetki verilir.
Ayrıntılı bilgi için doküman videosuna tıklayınız. |
Rol eklemek için uygulama menüsünden “Yetkilendirme Yön.” ana modülüne, bu modülden de “Roller”e tıklanır. “Rol - Listeleme” ekranında sistemde mevcut roller görüntülenir. Yeni bir rol eklemesi yapmak için ekranda yer alan “Ekle” butonu kullanılır.
“Rol - Ekleme” ekranında gerekli alanlar doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılır ve yeni bir rol kaydı oluşturulmuş olur. Bununla beraber sistem ilgili kullanıcıyı “Rol - Düzenleme” ekranından “Rol - Ekleme” sekmesine yönlendirir.
Ekrandaki “Roller” butonuna tıklayıp yeniden “Rol - Listeleme” ekranına geri dönülerek eklenilen rol için bazı modüllere erişim yetkisi verilir. “Yetkilendirme” alanı altında yer alan kırmızı yetki butonlarından, eklenilen role karşılık gelene tıklanır ve ardından ilgili rol için yetkilendirme ekranı karşımıza gelir. Bu ekranda gelen liste, uygulama menüsündeki ana modüllerin aynısıdır. Alt modülleri görüntülemek de mümkündür. Bunun için de ilgili ana modülün yanında yer alan “Düzenle” butonuna basılmasıyla alt modüller gelir. Ekranda yer alan “Tümünü Seç” butonuna tıklandığında ilgili kullanıcıya tüm ana modüllere erişim yetkisi verilir fakat bir de “Alt Modülleri Seç”e tıklanırsa bu kez kullanıcıya alt modüllere erişim yetkisi de verilir. Yani böylece kullanıcı hem ana modüllere hem de alt modüllere erişim yetkisine sahip olur. Eklenen rolün hangi modül ve alt modüllere ulaşabilmesi isteniyorsa, ekrandan belirtilebilir.