Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesinde ilgili kişi için kişiye ait destek kayıtları oluşturulur. Yeni bir

Kişiye destek kaydı açmak oluşturmak için Yeni Destek Kaydı Image Removedseçeneğine tıklanır. , Bağlantılı Destek Kayıtları sekmesi altındaki Image Addedseçeneği kullanılır. Var olan bir destek kaydı üzerinde düzenleme yapmak için ilgili kayıt seçilir Image Removed ve Image Added ve ardından Düzelt Image Removed Image Added seçeneğine tıklanır.

Image Removed

...

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, kişi bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Genel olarak destek kayıtları, Logo CRM'de Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir.

...

Var olan bir destek kaydını çoğaltmak mümkündür.

Image Added

Kişi ilişkili kayıtlardan, destek kaydı şablonu hazırlanabilir, e-mail gönderilebilir, şikayet formu açılabilir ya da seçili kayıt teklif menüsüne gönderilebilir.

Image Added