Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Ekleme
  • Poliklinik muayenesi eklemek için önce Revir Modülünde Poliklinik Muayeneleri 'ne tıklayınız.
  • Daha sonra karşımıza gelen liste ekranının sol üstünde bulunan Ekle butonuna tıklayınız.

Image Removed
Resim : 1 (ConsultationPE_List_01)

  • Resim 2'de belirtilen 1 No'lu bölgedeki alanların girilmesi zorunludur. Lokasyon (İşyeri), Personel ve Muayene Tarihi
  • Resim 2'de belirtilen 2 No'lu bölgedeki Protokol Numarasını Otomatik Almasın'ı seçerseniz, ilgili tanımlı protokol defterinde önceden verilmemiş olması kaydıyla, istemiş olduğunuz protokol numarasını yazabilirsiniz.
  • Resim 2'de belirtilen3 No'lu bölgedeki alanlar E-Reçete için gerekli olup, en çok seçilen alanlar seçilen olarak getirilir. İstenilmesi halinde değiştirilebilinir.

Image Removed
Resim : 2 (ConsultationPE_Create_01)

  • Resim 3'de belirtilen 1 ve 2 No'lu bölgeler zorunlu olup; birden fazla Teşhis ve İlaç eklenebilinir.
  • Resim 3'de belirtilen 3 No'lu bölge zorunlu değildir. İstenilmesi halinde eklenir.
  • Söz konusu tüm bilgiler girildikten sonra sol altta olan Kaydet butonuna basılır.

Image Removed
Resim : 3 (ConsultationPE_Create_02)

  • Resim 4'te belirtilen 1 No'lu bölgede söz konusu muayenenin özeti görülür. Eğer tüm bilgiler doğru ise 3 No'lu bölgedeki imzalama kısmına gidilir.
  • Resim 4'teki 3 No'lu bölgede İşyeri Hekimi, E-İmza'sının Pin Kodu'nu girer ve İmzala butonuna tıklar.
  • Eğer tüm bilgiler doğru ise Sağlık Bakanlığı tarafın bir E-Reçete Numarası dönülür.
  • Söz konusu personelin Cep Telefonu sistemde tanım ise cep telefonuna E-Reçete Numarası mesaj ile gönderilir.
  • Eğer herhangi bir hata durumu söz konusu olur ise 4 No'lu bölgede görülebilinir.
  • Resim 4'teki 2 No'lu bölgede ise Reçete çıktısı alınabilinir.

Image Removed
Resim : 4 (ConsultationPE_Create_03)

  • Düzenleme
  • Resim 5'deki 1 ve 2 No'lu bölgelerde ilgili personellerin temel bilgileri görülebilinir.
  • İlgili personelin bilgilerini düzenlemek için Personel – Düzenleme butonuna tıklayınız.
  • Resim 5'deki 3 No'lu bölgede ise personelin kişisel sağlık bilgileri görülebilinir. Düzenlemek için Düzenle butonuna tıklayınız

Image Removed
Resim : 5 (ConsultationPE_Edit_01)

  • Resim 6'deki 1, 2 ve 3 No'lu bölgelerde E-Reçete oluştururken girmiş olduğumuz bilgileri, eğer E-Reçete Numarası almadı isek, düzenleyebiliriz.

...

  • Resim 7'deki 1 ve 2 No'lu bölgelerde Tedavi eklenebilinir.
  • Resim 7'deki 3 No'lu bölgede Tedavi bilgileri düzenlenebilinir.

Image Removed
Resim : 7 (ConsultationPE_Edit_03)

  • Resim 8'deki 1 ve 2 No'lu bölgelerde Tetkik eklenebilinir.
  • Resim 8'deki 3 No'lu bölgede Tetkik bilgileri düzenlenebilinir.

...

  • Resim 9'daki 1 No'lu bölgede Sevk bilgileri düzenlenebilinir.

Image Removed
Resim : 9 (ConsultationPE_Edit_05)

  • Resim 10'daki 1 ve 2 No'lu bölgelerde İstirahat eklenebilinir.
  • Resim 10'daki 3 No'lu bölgede İstirahat bilgileri düzenlenebilinir.

...

  • Resim 11'deki 1 No'lu bölgede İşitme eklenebilinir.
  • Resim 11'deki 2 No'lu bölgede İşitme bilgileri düzenlenebilinir.

Image Removed
Resim : 11 (ConsultationPE_Edit_07)

Info

Ayrıntılı bilgi için doküman videosuna tıklayınız.

Poliklinik muayenelerine ulaşmak için uygulama menüsünden “İş Sağlığı Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Poliklinik Mua.” tıklanır. “Poliklinik Muayenesi - Listeleme” ekranında önceki poliklinik muayene kayıtları görüntülenir. Yeni bir poliklinik muayenesi eklemek için ekranda yer alan “Ekle” butonu kullanılır.

 “Poliklinik Muayenesi - Ekleme” ekranında “Lokasyon” ve “Muayene Tar.” zorunlu alanlardır. “Protokol Numarasını Otomatik Almasın” yanında yer alan kutucuk işaretlenirse, protokol numarası manuel olarak yazılır fakat boş bırakılması halinde protokol numarası, ilgili protokol defterinden otomatik olarak atanır.

 “Reçete Türü”, “Reçete Alt Türü”, “Provizyon Tipi”, “Dr. Sertifika Kodu” ve “Branş Kodu” alanları e-reçete için gerekli olup en çok seçimi yapılan alanlar öndeğer olarak gelir ve istenirse değiştirilir.

“Teşhis” ve “İlaç” bölümlerine, personeli belirtmemizin ardından, önceki teşhis ve ilaç bilgilerinin sistemde kayıtlı olması halinde, önceki teşhis ve ilaç bilgileri bu alana otomatik olarak gelir.

Yeni teşhis eklemek için ekranda yer alan “Yeni Ekle” butonu kullanılır. Butona tıklanmasının ardından açılan çoktan seçmeli alandan hastaya ait teşhis belirtilir.

Yeni ilaç eklemek için ekranda yer alan “Yeni Ekle” butonu kullanılır. Butona tıklanmasının ardından açılan çoktan seçmeli alandan hastaya verilecek ilaç seçilir. İlaç seçimin yapılmasıyla ilacın kullanım dozu, periyodu, kutu adedi gibi alanlarda istenilen düzenlemeler yapılır.

 “E-Reçete – Reçete Bilgileri” bölümünde eklemesi yapılan poliklinik muayenesinin özeti görüntülenir. Tüm bilgiler doğru ise “E-İmza Durumu” alanındaki imza kısmına gidilir. İş yeri hekimi, e-imzasının “Pin Kodu”nu girerek “İmzala” butonuna basmasıyla e-reçete tamamlanır.

Poliklinik muayenesi bilgileri üzerinde düzenlemeler yapmak için ekranda yer alan “Image Added” butonuna basarak “Poliklinik Muayenesi – Düzenleme” ekranına geçilir.

“Detay” sekmesinden poliklinik muayenesine ait detay bilgiler görüntülenebilmekte ve bu bilgiler üzerinde değişikler yapılabilir.

 “Teşhis” sekmesinden yeni teşhis eklenir. Yeni bir teşhis eklemek için ekranda yer alan ekleme butonu “+” kullanılır. “Muayene – Teşhis – Ekleme” ekranında gerekli alanlar doldurularak “Kaydet” butonuna basılır. Böylece yeni bir teşhis eklenir. Teşhisler üzerinde düzenlemeler yapmak için ekranda yer alan “Düzenleme” butonu kullanılır. “Muayene – Teşhis - Düzenleme” ekranında gerekli düzenlemeler yapılarak “Kaydet” butonuna basıldığında yapılan değişiklikler kaydedilir. Eklenen teşhislerden silinmesi gereken olduğunda ekranda yer alan “Silme” butonu kullanılır. “Muayene – Teşhis - Sil”ekranından “Sil” butonuna tıklanmasıyla ilgili teşhis silinir.

 “İlaç” sekmesinden ilgili poliklinik muayenesi için yeni ilaç eklemesi yapılır. Yeni bir ilaç eklemek için ekranda yer alan “+” butonu kullanılır. “Muayene – İlaç - Ekleme” ekranında gerekli alanlar doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılır. İlaç bilgileri üzerinde düzenlemeler yapmak için ekranda yer alan “Düzenleme” butonu, silmek içinse “Silme” butonu kullanılır.

 E-Reçete çıktısını almak için “E-Reçete” butonuna tıklayarak yeniden “E-Reçete – Reçete Bilgileri” ekranına dönülür. Bu ekranda “Verilen İlaçlar” bölümünde yer alan “Reçete” butonuna tıklanmasıyla personele yazılan tüm ilaçlara ait bir e-reçete çıktısı, “Geri Ödeme Kapsamında Olmayanlar” yanında yer alan “Reçete” butonuna tıklanmasıylaysa sadece geri ödeme kapsamında olmayan ilaçların e-reçete çıktısı alınır.