Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Logo Kimliği

...

Logo Kimliği

Gün içinde birçok Logo uygulamasını eş zamanlı kullanmanız gerekebilir. Her uygulama için ayrı kullanıcı adı ve şifre bilgisi oluşturmak ve saklamak işlerinizi zorlaştırırken zamanınızı alır. İhtiyacınız olan uygulamaya girmek üzere uygulama - kullanıcı adı ve şifre eşleşmesini aramak yerine Logo Kimliği kullanarak artık işlerinizi çok daha hızlı ve kolay yürütebilirsiniz. Logo Kimliği; kullanıcıların çözümlere giriş yaparken kişiye özel olarak oluşturdukları ve tüm Logo Çözümleri'ne* ortak giriş imkanı sağlayan tekil kullanıcı adı ve şifredir.

...

1 - Logo Kimliği Aracı kurulumu

Logo Kimliği Aracı kurulumu için kullandığınız Logo ürünü FTP kurulum dosyaları içerisinde bulunan kurulum dosyasını indiriniz. Logo Kimliği Aracı klasörü içerisinde bulunan "install_service.bat" dosyası çalıştırılarak Windows service olarak kurulur.

Logo Kimliği Aracı'ın çalışabilmesi için Visual C++ Redistribution paketinin kurulu olması gerekmektedir. Bu paket kurulu değil ise aynı konumdaki libs klasörü altındaki 'vc_redist.x64.exe' çalıştırılarak kurulabilir.
Image RemovedImage Added
"install_service.bat" dosyası sonrası hizmetler içinde "Logo-Kimligi-Araci" hizmetinin çalıştığı kontrol edilebilir.
Image RemovedImage Added

2 - Logo Kimliği Aracı Yönetici işlemleri

1 - Logo Kimliği Aracı uygulaması web arayüzü tarayıcınızda aşağıdaki adresten erişilebilir. Bu web arayüzünde firma/şirket yönetici rolündeki kullanıcı tarafından bulut entegrasyon işlemleri başlatılmalıdır.
{+}http://localhost:8095/ui/login+
Image RemovedImage Added

İlgili web arayüzüne erişemiyorsanız, Windows hizmetler listesinden "idm-agent" hizmetinin kurulu ve çalışıyor olduğunu kontrol ediniz.

2- Açılan web arayüzünde sizi kullanıcı giriş sayfası karşılayacaktır. Logo Portal veya Loco Logo Cloud üzerinden daha önceden kayıt olduğunuz kullanıcı adı/eposta e-posta ve şifre bilgisi ile giriş yapınız.
Image RemovedImage Added
3- Giriş sonrasında açılan yönetici ekranlarında daha önce başlatmış olduğunuz bulut Logo Kimliği entegrasyonunu görüntüleyeceksiniz. Eğer daha önce kurulumu başlatmadıysanız, firma bilginiz boş gözükecektir.
Image RemovedImage Added
4 - Bulut Logo Kimliği ile entegrasyonu başlatmak için sol menude menüde bulunan "Senkronizasyon" menusune menüsüne tıklayınız. Eğer daha önce kurulumu başlatmadıysanız, senkronizasyon bilginiz boş gözükecektir.
Image RemovedImage Added
5- Logo Kimliği ile kullanmak istediğiniz Logo ürününe ait lisans anahtarını "Ürün Anahtarı" alanına yazıp "Arama" butonuna basınız. Ürün/Lisans anahtarınız ile eşleştirilmiş olan bulut firma bilgileriniz "Firma No" alanında gösterilecektir. Firma No alanına herhangi bir kayıt gelmez ise lütfen firmanızın ilgili kullanıcı ile Logo Portal veya Logo Cloud'a giriş yapabildiğini kontrol ediniz. 
Image RemovedImage Added
6- Firma No alanı dolduktan sonra sağ tarafta bulunan "Senkronize Et" butonuna basınız.

7- Alt taraftaki listede firmanızın bulut Logo Kimliği kullanan kullanıcıları listelenecektir. Listede eksik kullanıcılar var ise ilgili kullanıcının Logo Kimliği işlemleri tamamlanmamış veya firmanız ile eşleşmesi yapılmamış olabilir. Eksik kullanıcılar olsa bile işlem yaptığınız kullanıcı görüntüleniyorsa kurulum işlemine devam ediniz. Kullanıcıları kullandığınız Logo ürününde Logo Kimliği devreye aldığınızda eşleşme işlemleri yapılacaktır.  

Herhangi bir kullanıcı gelmez ise lütfen firmanızın ilgili kullanıcı ile Logo Portal veya Logo Cloud'a giriş yapabildiğini kontrol ediniz. 
Image RemovedImage Added
8- Kullanıcı listesi gördükten sonra sağ alt köşede çıkacan çıkan "Senkronizasyon Başlat" butonuna basınız.

9- Senkronizasyon başladıktan sonra firma ve kurulumunuza ait bilgileri sol menude menüde bulunan seçenekler ile görüntüleyebilirsiniz.

Firmalar Image Removed

Image Added

Uygulamalar Image Removed

Image Added

Kullanıcılar Image Removed

Image Added

10 - Logo Kimliği Aracı aracının çevrimdışı/offline çalışma desteği opsiyonel olarak sunulmuştur. İnternet bağlantısı sorunları veya internet bağlantısını kısıtlı kullanmak isteyen müşterilerimiz kullandıkları on-prem Logo ürünlerine erişmek için çevrimdışı/offline desteğini aktif hale getrimek getirmek için sol menude menüde bulunan "Kurulum Bilgisi" menusü menüsü açılır.

Image RemovedImage Added

11- Ekran bulunan "Offline Destek" seçimi işaretlenerek "Kaydet" butonuna basılır. Kurulum işlemleriniz tamamlanmıştır. 
Logo Kimliği Aracı kurulum işlemleri sonrasında kullandığınız Logo on-prem çözüme ait Logo Kimliği entegrasyon işlemlerini takip edebilirsiniz.