Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

Table of Contents

Panel

Kanban Görünümü

Amaç

Mobil uygulamadan desteklenen iş nesnelerinden (firmalar, destek kayıtları, aktiviteler ve teklifler) kayıt oluşturulur ve enlem, boylam değerlerini ilgili kaydın “Kaydet” butonuna basılmasıyla birlikte sunucu üzerinde saklanır. Logo CRM web arayüzünde Firmalar, destek kayıtları, aktiviteler ve teklifler menüsü için oluşturulan kayıtlar işlemler Image Removed → işlem lokasyonu Image Removedile harita üzerinde gösterilir.

Kullanımı

Logo CRM Mobil uygulamaya giriş sağlanır ve yukarıda belirtilen iş nesnelerinden kayıt oluşturulur. Örneğin aktivite kaydı için firma kartı seçilir ve firma kartına ait adres bilgisi görüntülenir. Aktivite alanları doldurulur ve kaydedilir.
View file
nameLogo CRM Mobil Uygulamada Aktivite Kaydı Oluşturma.mp4
height400
Tip
titleBilgilendirme

Teklifler iş nesneleri için geliştirme devam etmektedir. FirmalarAktiviteler ve Destek Kayıtları iş nesnelerinde işlem lokasyonu özelliği kullanılmaktadır.

Panel
titleFirmalar

Firmalar | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

Logo CRM Mobil uygulamasından eklenen kayıt, Logo CRM Web →Firmalar liste veya detay ekranında bulunan İşlemler → İşlem Lokasyonu seçimi yapılarak tıklanır.

Image Removed

Firma kayıtları detay kaydına içerisinde firma, firma adresi, iletişim bilgileri ve web, e-posta bilgileri harita üzerinden lokasyon açıklaması olarak gösterilir.

Image Removed

...

titleAktiviteler

Aktiviteler | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

...

Seçilen firmaya göre girilen aktivite kayıt bilgisinin harita üzerinden lokasyonu görüntülenir.

Image Removed

Aktivite detay kaydına içerisinde firma, firma adresi, sınıflandırma kategori bilgileri ve konu bilgisi harita üzerinden lokasyon açıklaması olarak gösterilir.

Image Removed

Panel
titleDestek Kayıtları

Destek Kayıtları | Lokasyon Bilgisinin Harita Üzerinden Görüntülenmesi

Logo CRM Mobil uygulamasından eklenen kayıt, Logo CRM Web → Destek kayıtları liste veya detay ekranında bulunan İşlemler → İşlem Lokasyonu seçimi yapılarak tıklanır.

Image Removed

Destek kayıtları detay kaydına içerisinde firma, firma adresi, kategori bilgileri ve tanım bilgisi harita üzerinden lokasyon açıklaması olarak gösterilir.

Image Removed

Tip
titleBilgilendirme

Firmanın adres bilgisi içerisinde harita bağlantısı yoksa veya adres bilgisi eksik doldurulduysa, İşlemler menü altından işlem lokasyonuna tıklandığında pinleme (işaretleme) işlemi yapılmaz.

Panel
titleKullanıcı Erişim Hakları

İşlem Lokasyonuna Erişebilecek Kullanıcıların, Kullanıcı Erişim Haklar Menüsünden Kontrol Edilmesi

İşlem lokasyonuna erişebilecek kullanıcıların Kullanıcı Erişim Hakları menüsünden kontrol edilmesi sağlanmıştır. 

Kullanımı
Tanımlar > Güvenlik > Kullanıcı Erişim Hakları menüsünü açılır. İşlem lokasyon özelliğinin görüntülenmesi istenilen kullanıcı seçilir. Destek kayıtları, teklifler, aktiviteler, firmalar iş nesnelerinin işlem lokasyon görüntülenmesi ve işlem lokasyon butonun görüntülenmesinin izin durumu ayarlanır.

Image Removed

Teklif ekranı > Görünümler > Kanban ( Pano - TaskBoard) görünüm desteği getirilmesi ve tekliflerin aşamasına göre gruplandırılması ve teklif menüsü görünüm varyantı için desteklenmiştir.

Kullanımı

Teklif menüsü tıklanır ve teklif liste ekranı görüntülenir. Teklif liste ekranında görünüm varyantları içerisine 'Kanban Görünüm' eklenmiştir. 

Image Added

Kanban görünüm varyantı tıklanır ve ekrana teklif aşamasına göre kanban görünüm gelir.

Image Added


Kanban görünüm ayarlar kısmı ikiye ayrılır. Birincisi genel ayarlar tüm kullanıcıların görüntüleyeceği ayarlardır. İkincisi ise kullanıcıya özgü ayarlardır. Kullanıcıya özgü ayarlar için teklif liste ekranı → Görünümler tabı altında Image Added 'Özel kullanıcı ayarları' tıklanır.

Özel Kullanıcı Ayarları;

Kriter: Sisteme giriş yapan kullanıcı isteğe bağlı kriter tanımlaya bilir. Kriter tanımlamak için listelenen alanlar genel ayardaki tanımlı nesneden türetilmiştir.

Sıralama: Oluşturulan teklif listesindeki tekli alanları görülür. 

Sıralama Türü: Sıralama alanında belirtilen alan bilgisine göre artan veya azalan olarak görünümü sağlanır. Örneğin Sıralama alanını Teklif Id ve sıralama türünü Artan olarak belirtilirse teklif Id numarası 1 'den başlayarak sıralama görünümü oluşturur.

Image Added

Özel kullanıcı ayarların tutulduğu tablo bilgisi CT_Kanban_User_Settings 'dir.  Kullanıcıya özgü kanban görünüm ayarlarını tutar.

Image Added

Tip
titleBilgilendirme

Kanban Kullanıcı görünüm ayarları eğer dolu ise kanban genel görünüm ayarlarını ezer. Kullanıcı görünüm ve kanban genel görünüm ayarlarında kriter tanımlaması yapıldıysa, her iki kriteri tek olarak kullanıcı görünüm ayarlarında gösterilir. 

Panel
titleGenel Ayarlar

Kanban Genel Ayarları

Kanban genel ayarları detay bilgisi için tıklayınız.

Panel
titleArama Filtre

Kanban Görünüm | Arama Filtre Desteği

 Teklif liste ekranında kanban görünüm varyantı içerisinde kanban kart alanlarına göre arama ve filtrelenmesi desteği sağlanmıştır.

Kullanımı

Satış & Pazarlama menü başlığı altında Teklif iş nesnesine tıklanır. Teklif lise ekranından kanban görünüm varyantı tıklanır.

Expand
titleKanban Görünüm Varyantı

Image Added

Kanban görünüm varyantına geçildikten sonra 'arama yapın' alanına yazılan değere uygun teklif kartlarını getirir.

Expand
titleKanban Görünüm Arama

Image Added

Tip
titleBilgilendirme
  • Arama işlemi yalnızca kanban görünüm içerisinde görüntülenen kartlar üzerinden yapılır.
  • Arama işlemi nesne kartının tüm alanları üzerinden yapılır.