Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesinde, kişilerle yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler girilir.

Kişi için yeni bir aktivite oluşturulacaksa, Kişiye aktivite vermek için, Aktiviteler sekmesi altındaki Yeni Aktivite Image Removedbutonu Image Addedseçeneği kullanılır. Var  Var olan bir aktivite üzerinde düzenleme yapmak için ilgili aktivite seçilir Image Removed ve image2022-3-1_14-3-22.pngImage Added ve ardından Düzelt Image Removed seçeneğine image2022-3-4_10-8-6.pngImage Added seçeneğine tıklanır.

Tip
Kişi kartı içerisinden eklenen aktiviteler, Aktiviteler sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için  Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler ekranı açılmalı ve ilgili aktivite bu ekran üzerinden Sil Image Removed seçeneği ile kaldırılmalıdır.
Tip

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesi, kişi bazında aktivite kaydı oluşturmak için kullanılır. Logo CRM ürününde aktiviteler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartından oluşturulan aktiviteler, Satış&Pazarlama > Aktiviteler ekranında listelenir.

Aktivite tanım ekranının anlatımı için tıklayın.

Image Removed

İlişkili Aktiviteler Sekmesi

İlişkili Kayıtlar sekmesinde yer alan İlişkili Aktivitiler sekmesi ise tercihen sistemde kayıtlı olan aktiviteleri kişiye bağlamak için kullanılır. Ancak İlişkili Aktiviteler sekmesinden de yeni aktiviteler eklenebilir. Bağlantı tuşu ile açılan Aktiviteler listesinde, sistemde tanımlı olan aktiviteler kişiyle ilişkilendirilebilir veya Image Removed seçeneği ile yeni bir aktivite oluşturulabilir.

Image Removed

Tip
Aktiviteler sekmesinden farklı olarak, İlişkili Aktiviteler sekmesinde bağlanan aktiviteler Bağlantıyı Kopar seçeneği ile kişi kartından kaldırılabilir.
Info

Bkz. İlişkili Kayıtlar Üzerinden Kişi veya Firmaların İşlemler Listesine Aktarılması

Image Added