Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesinde, kişilerle yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler girilir.

Eğer kişi ile ilişkili bir aktivite oluşturulacaksa, Kişiye aktivite vermek için, Aktiviteler sekmesi altındaki Yeni Aktivite Image Removedbutonu Image Addedseçeneği kullanılır. Var  Var olan bir aktivite üzerinde düzenleme yapmak için ilgili aktivite seçilir Image Removed ve image2022-3-1_14-3-22.pngImage Added ve ardından Düzelt Image Removed seçeneğine image2022-3-4_10-8-6.pngImage Added seçeneğine tıklanır.

Tip

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesi, kişi bazında aktivite kaydı oluşturmak için kullanılır. Genel olarak Logo CRM ürününde aktiviteler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler seçeneği ile kaydedilir.

Aktivite tanım ekranının anlatımı için tıklayın.

Image Removed

Info

Bkz. İlişkili Kayıtlar Üzerinden Kişi veya Firmaların İşlemler Listesine Aktarılması

Image Added