Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Tiger 3 Enterprise üzerinden kamuya düzenlenen faturalar e-Fatura olarak gönderilebilmesi için aşağıda belirtilen işlemlerin yapılması gerekir:

 

Sistem İşletmeni/Kuruluş Bilgileri Altında CPA Kodlarının Aktarılması

Kamu e-Faturaları için gerekli olan CPA kodları, Kuruluş Bilgileri/CPA Kodları ekranında bulunan “Logo Web Servislerinden Aktar” seçeneği ile sisteme aktarılır.

 

Malzeme Kartı İçerisinde CPA Kodu ve Menşei Kaydı

...

Menşei: Kamu e-Faturalarında kullanılacak olan malzemeler için üretim yeri seçiminin yapıldığı alandır. Ülkeler listesine ulaşılarak seçim yapılır.

 

Cari Hesap Kartı Senaryo Bilgisi

Kamu e-Faturalarında kullanılacak olan cari hesap kartının senaryo bilgisi Cari Hesap Kartı/e-Devlet/e-Fatura Kamu onay kutucuğunun işaretlenmesi ile Temel Senaryo olarak sabitlenir, değiştirilemez. Fatura cari hesabı olarak e-Fatura Kamu onay kutucuğu işaretli bir cari hesap seçilirse, faturanın senaryo alanına Temel Senaryo bilgisi öndeğer olarak gelir.

 

Faturada Yapılması Gerekenler

Fatura Hareket Satırında seçili olan malzemelerin Menşei bilgisi ve CPA ya da GTİP Kodu bilgisi bilgisinin dolu olmalıdır. Aksi durumda fatura kaydedilemez. Bu olması zorunluluğu yoktur. Ancak malzeme kartında dolu olduğunda, satıra malzeme seçimi ile birlikte bu değerler malzeme tanım kartından öndeğer olarak fatura satırına aktarılır.

...