Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

İş akış yönetim sistemi ile iş akışları ve onay mekanizmaları tanımlanarak, sağlıklı iletişim ve iş süreçlerinin otomasyonu sağlanır, operasyonlar hızlı ve hatasız yürütülür, işlem maliyetleri en aza indirilir, onay ve kontrol işlemleri elektronik ortamda izlenir. Böylece kağıda dayalı veya elle yapılan işler azaltılarak iş akışlarının hızlanması, verimlilik artışı ve karlılık sağlanır.

Info

İş Akış Yönetimi Bölümü Menüleri şunlardır:

Tip

İş Akış Yönetimi ile

...

yapılabilecekler şunlardır:

...

  • Sipariş, sevkiyat ve faturalama süreçlerinde kullanıcı ve rol bazında onay akış sistemi

...

  • tanımlayabilirsiniz.

...

  • Bu görevleri zamana bağlı tekrarlanabilen görevler olarak

...

  • kaydedebilirsiniz.

...

  • İş akışlarının planlı, denetlenebilir ve izlenebilir olmasını sağlayabilirsiniz.
Note

İş Akış Yönetimi parametre seçeneklerine Ticari Sistem Yönetimi bölümünden ulaşabilirsiniz.