Page History
Bu doküman Ödeme Modülünde e-imza kullanarak e-imzalı talimat oluşturma süreci anlatılmaktadır.
Infonote | ||
---|---|---|
| ||
Ödeme Modülünde e-imza sürecini kullanabilmek için kullanıcının e-imza sahibi olması ve sahip olduğu e-imzanın uygulamalarını bilgisayarına kurmuş olması gerekmektedir. Bu kurulumlar hakkında e-imza alma sürecinde e-imza firmaları destek olmaktadır. |
Ödeme Modülünde e-imza sürecini aktif edebilmek için öncelikle Yönetim Ekranları => Ayarlar ekranındaki Ödemeler tabından "Talimatı E-imzalama Aktif mi" seçeneği aktif hale getirilir.
Yönetim Ekranları => Özelleştirme => Raporlar ekranından e-imza için kullanılacak talimat dokümanı "E-imza Şablonu mu" parametresi evet olarak işaretlenmelidir.
Ayarlar ekranındaki Ödemeler tabından "Talimatı E-imzalama Aktif mi" seçeneği aktif hale getirildikten sonra Ödeme Dosyaları ekranında E-imza İşlemleri butonu görüntülenir.
"Talimatı E-İmzala" butonuna tıkladıktan sonra ekranda pin girişi için popup ekran görüntülenir. Bu sırada E-imza kart okuyucu bilgisayara takılı ve hazır konumda olmalıdır.
Pin girildikten sonra "İmzala" butonuna tıklanarak doküman imzalanır.
"E-imzalı Talimatı Bankaya Gönder" butonu tıklandığında sistemde ödemelere ait e-imzalı talimat varsa e-posta gönderim popupı görüntülenir.
E-imzanın gönderileceği e-posta bilgileri Bankalar ekranındaki "E-İmzalı Talimatın Gönderileceği E-posta Adresi" alanına girilir.
E-imzalı Talimat Listesi ekranından uygulamada imzalanmış tüm talimat dosyalarının detaylarına ulaşılabilir.