Page History
...
SET @CTX = CONTEXT_INFO()
SET @LENGTH = CONVERT(TINYINT, SUBSTRING(@CTX, 1, 1))
SET @RESULT = CONVERT(VARCHAR(127), SUBSTRING(@CTX, 2, @LENGTH))
END
ELSE IF SUBSTRING(@APPNAME,1,4) = 'RC20'
BEGIN
SET @RESULT=('REDCODE20' + '_' + @APPNAME)
END
ELSE IF @APPNAME = '444082'
BEGIN
SET @RESULT=(HOST_NAME()+'_'+LTRIM(CAST(CAST(GETDATE() AS DECIMAL) AS VARCHAR(15))) + '_' + @APPNAME)
END
ELSE
BEGIN
SET @RESULT=(HOST_NAME() + '_' + HOST_ID() + '_' + @APPNAME)
END
RETURN @RESULT
END
- CREATE PROCEDURE NSP_FRNETSESGUNCELLE(
@PNETUSERID TDBSMALLINT,
@PNETUSERNAME VARCHAR(30),
@PISLETME_KODU TDBSMALLINT,
@PSUBE_KODU TDBSMALLINT,
@PMERKEZMI CHAR,
@PLOGTUTULACAK CHAR,
@PILERIGUVENLIKSISTEMI CHAR,
@PNETUSERGRPID TDBSMALLINT,
@PWORKPLACEVARMI CHAR,
@PCARIKULTIPI TDBBYTE,
@PMUHKULTIPI TDBBYTE,
@PESNEKYAPVARMI CHAR,
@PNETKEY VARCHAR(150))
AS BEGIN
DECLARE @PID VARCHAR(75)
SELECT @PID=DBO.NETPROCESSID()
IF (SELECT COUNT(*) FROM NETSIS..NETSESSION WHERE V$PROCESSID = @PID) > 0
BEGIN
UPDATE NETSIS..NETSESSION
SET
V$ISLETME_KODU = @PISLETME_KODU ,
V$SUBE_KODU = @PSUBE_KODU ,
V$NETUSERID = @PNETUSERID,
V$NETUSERNAME = @PNETUSERNAME,
V$MERKEZMI = @PMERKEZMI,
V$LOGTUTULACAK = @PLOGTUTULACAK,
V$ILERIGUVENLIKSISTEMI = @PILERIGUVENLIKSISTEMI,
V$NETUSERGRPID = @PNETUSERGRPID,
V$WORKPLACEVARMI = @PWORKPLACEVARMI,
V$CARIKULTIPI = @PCARIKULTIPI,
V$MUHKULTIPI = @PMUHKULTIPI,
V$ESNEKYAPVARMI = @PESNEKYAPVARMI,
V$NETKEY = @PNETKEY
WHERE
V$PROCESSID = @PID
END
ELSE
BEGIN
INSERT INTO NETSIS..NETSESSION(V$PROCESSID,V$ISLETME_KODU,V$SUBE_KODU,
V$NETUSERID,V$NETUSERNAME,V$MERKEZMI,
V$LOGTUTULACAK,V$ILERIGUVENLIKSISTEMI,
V$NETUSERGRPID,V$WORKPLACEVARMI,V$CARIKULTIPI,
V$MUHKULTIPI,V$ESNEKYAPVARMI,V$NETKEY) VALUES
(@PID,
@PISLETME_KODU,
@PSUBE_KODU,
@PNETUSERID,
@PNETUSERNAME,
@PMERKEZMI,
@PLOGTUTULACAK,
@PILERIGUVENLIKSISTEMI,
@PNETUSERGRPID,
@PWORKPLACEVARMI,
@PCARIKULTIPI,
@PMUHKULTIPI,
@PESNEKYAPVARMI,@PNETKEY)
END
END
- /-- Veritabanında viewlara select çekerken session almak için veritabanında aşağıdaki prosedürü oluşturun:
Oluşturulan prosedürü
EXEC PRTSP_INIT_CONTEXT @STORE_ID, @SSOUSERID şeklinde çalıştırın, ardından istenilen view a select çekilebilir.
ÖR: EXEC PRTSP_INIT_CONTEXT 0,2- /****** Object: StoredProcedure [dbo].[PRTSP_INIT_CONTEXT] Script Date: 10.03.2014 16:00:26 ******/CREATE PROCEDURE [dbo]. [PRTSP_INIT_CONTEXT]@StoreId INT = 0 ,@UserId INT = 1ASDECLARE @ProcessId VARCHAR( 75)SET @ProcessId = DBO.NETPROCESSID ()DECLARE @UserName VARCHAR( 30)SET @UserName = 'NETSIS'IF EXISTS(SELECT 1FROM NETSIS .dbo. NETSESSION nWHERE n .[V$PROCESSID] = @ProcessId)BEGINUPDATE NETSIS .dbo. NETSESSIONSET [V$NETUSERID] = @UserId ,[V$NETUSERNAME] = @UserNameWHERE [V$PROCESSID] = @ProcessIdENDELSEBEGININSERT INTO NETSIS. dbo.NETSESSION([V$PROCESSID],[V$ISLETME_KODU],[V$SUBE_KODU],[V$NETUSERID],[V$NETUSERNAME],[V$MERKEZMI],[V$LOGTUTULACAK],[V$ILERIGUVENLIKSISTEMI],[V$NETUSERGRPID],[V$WORKPLACEVARMI],[V$CARIKULTIPI],[V$MUHKULTIPI],[V$ESNEKYAPVARMI],[V$NETKEY])SELECT TOP 1 DBO. NETPROCESSID(),[V$ISLETME_KODU],[V$SUBE_KODU],@UserId,@UserName,[V$MERKEZMI],[V$LOGTUTULACAK],[V$ILERIGUVENLIKSISTEMI],[V$NETUSERGRPID],[V$WORKPLACEVARMI],[V$CARIKULTIPI],[V$MUHKULTIPI],[V$ESNEKYAPVARMI],[V$NETKEY]FROM NETSIS ..NETSESSIONWHERE V$ISLETME_KODU = 1 AND V$SUBE_KODU =0ENDIF EXISTS(SELECT 1FROM PRT_USERCONTEXT uWHERE u .STORE_ID = @StoreIdAND u .[USER_ID] = @UserId)BEGINUPDATE PRT_USERCONTEXTSET DB_PROCESS_ID = @ProcessId ,CURRENT_ACCOUNT_CODE = '12011001'WHERE STORE_ID = @StoreIdAND [USER_ID] = @UserIdENDELSEBEGININSERT INTO PRT_USERCONTEXT(-- ID -- this column value is auto-generatedSTORE_ID,[USER_ID],DB_PROCESS_ID,CURRENT_ACCOUNT_CODE)VALUES(@StoreId,@UserId,DBO.NETPROCESSID () ,'12011001')END
- /****** Object: StoredProcedure [dbo].[PRTSP_INIT_CONTEXT] Script Date: 10.03.2014 16:00:26 ******/
- /-- Uygulama içerisinde hata alırsanız, ya da mevcut hata loglarını görmek isterseniz uygulama giriş adresinizden sonra /hata.axd yazarak hata log detaylarını görebilirsiniz.
ÖR: http://b2bdemo.netsis.com.tr/B2B/hata.axd /-- Form Özelleştirme kullanıyorsanız:
** v304 ile birlikte Form özelleştirme ile veritabanından veri çekilen durumlar için yeni kontroller eklenmiştir. Bu yüzden bu özelleştirmelerin tekrar uygun formatta uyarlanması gerekmektedir.
Detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:Form Ozelleştirme - Sorgu Yonetimi
- /-- Kurulum sonrası:
** v305 ile birlikte güncelleme sonrası Ayarlar > ERP Ayarları > Şubeler > Aktif Şubenin Depo Kodu bilgisi kontrol edilmeli ve gerekiyorsa doldurulmalıdır. - /–Aşağıdaki şekilde <customErrors mode="Off"/> ya da <customErrors mode="Remote Only"/> hatası alınırsa;
---------------------
<!-- Web.Config Yapılandırma Dosyası -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
---------------------
Çözüm için öncelikle;
Kurulum klasörü altındaki web.config dosyası içinde Ör: C:\inetpub\wwwroot\B2B\web.config
<customErrors mode=RemoteOnly"/> olan satırı
<customErrors mode="Off"/> olarak değiştirin. (ilk harfi büyük olacak şekilde Off yazılmalı)
Ardından server üzerinden tekrar siteye giriş denenmelidir.
Hata ekran görüntüsünün değişmesi ve hatanın gerçek sebebi görünmesi beklenmektedir. Bu hata detayı incelenebilir ya da destek için [email protected] 'ye gönderebilirsiniz.
Not: Bir değişiklik gözlenmezse, <customErrors mode="On"/> olarak değiştirin. (ilk harfi büyük olacak şekilde On yazılmalı) değiştirip tekrar deneyebilirsiniz. - /-- HTTP Error 500.19hatası alınıyorsa;
ÇÖZÜM:“%windir%\system32\inetsrv\config\applicationHost.config” dosyasındaki ‘Deny’ değerleri ‘Allow’ yapıldıktan sonra giriş tekrar denenmelidir.
Yeni sepet oluştururken takılma - sepete gidince hesaplama yapmama - sepete gidince çok uzun bekleme yapıp sepete girememe sorunları:
Sebebi; B2B server üzerinde netopenx register edilmemesi - temelset ile b2b netopenxlerinin aynı olmaması - uyumsuz netopenx - ya da temelsetin B2B server üzerinden lokal değil başka serverı görecek şekilde register edilmiş - çalışıyor olması olabilir.
Çözüm: B2B Server üzerinde lokalden çalışacak şekilde uygun Netopenx register edilmelidir.
Kontrol ve uygulama adımları:
1. B2B server Netsis registry ayarları yine B2B server ı görüyor mu? (Netsis B2B uygulaması kurulu olan serverda kurulu olmalı ve registry ayarları yine burayı görmeli, buradan çalışabilmeli)
2. Temelsete giriş yapılabiliyor mu? (B2B server üzerinde lokalden temelset açılabilmesi gerekiyor)
3. Lokalde temelset çalışıyor ise;
C:\inetpub\wwwroot\B2B\Documents\NetOpenX_files altından temelset versiyonuna göre uygun .rar dosyası içindeki dosyalar açıldıktan sonra alınıp,
C:\inetpub\wwwroot\B2B\bin altına atılır. (Netsis 9 ise 94.rar içindeki dosyaları alıp atılır.)
4. Bin klasörü altına koyulan dosyalardan NetOpenX.dll i alınıp, Netsis > Temelset klasörü altına atılarak oradaki NetOpenX B2B'den alınan ile güncellenir.
5. IIS üzerinde B2B uygulamasını durdurulur.
6. Temelset - Servis - Regcontrol işlemi çalıştırılarak, yeni NetOpenX'in register edilmesini sağlanır.
7. IIS üzerinde B2B uygulamasını açılr.
8. B2B’ye giriş yaparak Ayarlar > Destek kısmı kontrol edilebilir. Burada “NetOpenX” versiyonunu görülebilmesi gerekmektedir. Bu NetOpenX'in register edildiği anlamına gelir.
9. Ardından sepete ürün atıp sepete gitme işlemi test edilebilir. Uygun NetOpenX register edilmiş sepete gidilebilmesi ve hesaplama yapılabilmesi beklenir.