Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

  • Sıfır ana paket siparişlerinizi aşağıdaki şekilde verilebilmektedir.
  • Sol menüde yer alan, "Siparişler" işlem menüsü tıklanır. Sipariş listesi ekranı açılır.

  • Image Modified


  • Sipariş listesi ekranında; siparişler arasında tarih, fiş no, Logo sipariş no, müşteri unvanı, fiş açıklaması için arama yapabilirsiniz. Tarih ve durum filtrelerini de kullanabilirsiniz.


  • Sipariş listesinde yer alan siparişler için "…" işlem menüsünde yer alan aksiyon butonları, sipariş statüsüne göre yapılabilecek işlem butonlarını gösterecektir.
    Image Modified
    Image Modified


  • Sipariş listesi ekranından "Yeni Sipariş" butonu tıklanır.
    Image Modified


  • Sipariş oluştur ekranı açılacaktır.
    Image Modified


  • 4 adımda sipariş oluşturma işlemi tamamlanacaktır. İlgili adımlara ait detaylar aşağıda anlatılmıştır.
  1. Müşteri adımı: Müşteri adımında "Mevcut Müşteri" ve "Yeni Müşteri" seçenekleri bulunmaktadır. Buradan yapılacak seçim sonrası "Sonraki" butonu ile sonraki sipariş adımına devam edilecektir.
    1. Mevcut Müşteri Sekmesi: Mevcut müşterilerin listendiği listelendiği alandır. Sipariş oluşturulacak müşterinin unvan alanından seçimi ile ya da TCKN/VKN alanından aratılarak sonuç listesinden ilgili müşterinin seçiminin yapılması gerekmektedir.

    1. Yeni Müşteri Tabı: TCKN/VKN alanından arama yapılarak, sonuç listesinden sipariş oluşturulacak müşterinin seçiminin yapılması gerekmektedir.



2. Ürünler adımı: Sipariş için seçilen müşteri bilgisine göre bu adım şekillenmektedir. Mevcut müşteri'nin iş ortağında bulunan FİO sahipliğindeki ana paketleri görebilirken, Yeni Müşteri için sipariş oluşturulacak Ana paket için lisans anahtarı girilmesi beklenir(Lisans Anahtarı Gir).


Sıfır ana paket için sipariş veriliyor ise lisans anahtarı girişinin yapılmasına ihtiyaç bulunmamaktadır.
Sıfır ana paket listesi "Ürün/Hizmet Ekle" butonu ile açılmaktadır.

    1. Mevcut Müşteri:
  1.  Image Modified
    1. Yeni Müşteri:
    2. Image Modified


Sıfır ana paket listesinden paket seçimi yapılır. Paket için ilgili sipariş ekranı açılacaktır.
Modüller, Kullanıcı/Çalışan Artırımlar ve Microsoft SQL akordiyonları kapalı olarak gelmektedir.

Alım yapılacak akordiyon tıklanmalıdır. Akordiyon açıkdıktan sonra, ilgili ürün/hizmet/modul listesi görünür olacaktır.

İlgili modul/artırım seçimi yapılır. Ekranda sol alanda yer alan "Eklenecekler" kutusunda siparişe eklenen ana paket, modul/artırımlar vb. yer alacaktır. Fiyat/adet, Toplam Tutar alanları da Eklenecekler kutusunda gösterilecektir.

"Onayla ve Sepete Ekle" butonu tıklanarak, malzemelerin Sipariş İçerği tablosuna eklenmesi sağlanmaktadır.

Sipariş içeriğinde yer alan ürün/hizmetler Konfigure et butonu ile düzenlenebilir ya da Sil ikonu ile sipariş içeriğinden çıkarılabilir.

  1. Ek Bilgiler adımı: Bu adımda; Sipariş notu girişi yapılabilir. Kampanya seçimi yapılabilir, kampanyanın dokuman yükleme zorunluluğu var ise Doküman yükleme alanından dokuman yüklenebilir.

...

Sipariş adımlarında eksik bir bilgi girişi olmadığı için adım ikonları mavi ve beyaz check işareti ile işaretlidir.
Taslak Sipariş durumundaki sipariş fişi sağ alandan takip edilebilir. Logo'ya Göndermeye Hazır oldugu için Onayla ve Logo'ya Gönder butonu aktif durumdadır.



Onayla ve Logo'ya Gönder butonu tıklandıktan sonra sipariş listesine yönlendirme yapılacaktır. Sipariş fişi durumu Logo'ya İletildi olacaktır.



EK BİLGİ: İş ortağı kurulum hakkı Logosphere üzerinden tanımlandıktan 2 saat sonra Portal'e yansımaktadır. Job Adı: LogosphereSetPartnerInstallationAuthProductLiveJob
Image Removed