Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Talep karşılama penceresinde talep fişinde kaydedilen malzeme ve/veya hizmetlere ait bilgiler aşağıdaki şu kolon bilgileri ile ayrı birer satır olarak yer alır:

...

; Talep Fiş Numarası

...

, Türü

...

, Malzeme/Hizmet Kodu

...

, Malzeme/Hizmet Açıklaması

...

, Varyant Kodu/Açıklaması

...

, Teslim Tarihi

...

, Miktar

...

, Bekleyen Miktar

...

, Birim

...

ve Stok Seviyesi.

Pencerede tamamı karşılanmamış satırlar kırmızı, tamamı karşılanmış satırlar ise yeşil görünecektir. Talebin tamamı karşılanmadan talep karşılama ekranı kaydedilirse "Tamamı karşılanmamış talep hareketleri var. Devam etmek istiyor musunuz?" mesajı ekrana gelir. Bu mesaja Evet denilerek fiş kaydedildiğinde karşılanmayan eksik miktarlar için aynı fiş üzerinde talep oluşturma işlemi yapılabilir. 

...

Karşılama Türü: Talebin ne şekilde karşılanacağını belirtir. Karşılama şekli aşağıdaki şu seçenekleri içerir:; Satınalma

...

, Stoktan Karşılama

...

, Üretim Emri

...

ve Ambar Transferi.

Bir satırdaki talep miktarı birden fazla üretim emri/sipariş veya ambar fişiyle karşılanabilir.

...