Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Info

Ayrıntılı bilgi için doküman videosuna tıklayınız.

Personel eklemesi yapmak için uygulama menüsünden “Personel Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Personeller”e tıklanır. “Personel Listeleme” ekranında karşımıza sistemde kayıtlı olan personel bilgileri gelir. Yeni bir personel kaydı eklemek için ekranda yer alan “Ekle” butonuna basılır.

“Personel - Ekleme” ekranında “Ad”, “Soyad”, “Kimlik No”, “Lokasyon” ve “SGK Lokasyonu” alanları zorunludur yani bu alanlara mutlaka veri girişi yapılması gerekir. Kalan alanlardan da gerekli görülenlerin doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılmasıyla yeni bir personel eklenir.

...

 Personelin poliklinik muayenesi kayıtları sistemde mevcutsa, bu kayıtlar “Poliklinik Mua.” sekmesinden görüntülenebilir.

Info

Ayrıntılı bili için tıklayınız.