Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Konfigürasyon


Panel
titleBilinmesi Gerekli Uyarılar

Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) akışı portal de sol kısımda gözükmüyorsa. Logo Flow iş akış tasarım aracından Akış işlemleri → Akış Ayarları → Geliştirme Yetkileri tabı altında bulunan akış başlatma ve portalda akış görüntüleme içerisinden hiyerarşi veya gruplar seçiminden iş akışına ait ilgili kullanıcılar seçilir. 



Image AddedImage Added


Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) formunda "Satınalma Şefi- Sipariş Oluşturma" form aktivitesinin kullanıcı listesinde ilgili kullanıcı seçilir.

Image Added



ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunursa akış "Yönetici Hata Formu" ile devam eder. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir.

Image Added


Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.

Image Added





Info
titleBilgilendirme

Formda bulunan Veri kaynaklarında Firma, Proje, İşyeri, Bölüm, Ambar ve Özel Kod bilgileri teklif formundan sipariş formuna gelebilmesi için oluşturulur. Tiger bağlantısı için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturuldu. Veri kaynaklarında varsayılan Firma öndeğeri "001" olarak belirlendi. Eğer firma Tiger ERP'de firma öndeğer bilgisi "001" den farklıysa veri kaynaklarından açılan alanların firma numarasını LG_<<Firma(001)>> olarak değiştirilir.


Image Modified



Image Modified  Cari Mail: Satınalma siparişi oluşturulduktan sonra cari bilgileri okunur. Cari bilgilerinin okunması için veri kaynaklarında CariMail veri kaynağı oluşturulur. Sorgu kaynak tanımlaması yapılır. Son aşamada ilgili kullanıcılara e-posta gönderilir.


Image ModifiedImage ModifiedImage Modified

Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) formunda "Satınalma Şefi- Sipariş Oluşturma" form aktivitesinin kullanıcı listesinde ilgili kullanıcı seçilir.
Image Removed


ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunursa akış "Yönetici Hata Formu" ile devam eder. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir.

Image Removed

Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.

Image Removed
  • Rest Ayarları;

Satınalma Teklif Süreci (Talep) ile başlayan ve Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) ile biten süreçte Tiger'a Satınalma Siparişi aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır.

Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir.

En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.


Tip

Rest ayarları düzenlendikten sonra servisler (ajm,was,web, settings) restart edilmelidir. Bknz. Servis İşlemleri . Sonrasında tasarım aracı açılıp, akış içeri aktarılmalıdır.



  • Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama;

Yönetici onay adımlarını hiyerarşi üzerinden yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.

Info
bknz: Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama


...