Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Form Şablonu

Satınalma Teklif Süreci (TalepTeklif) formu için tasarlanan form şablon ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir:

Expand
titleGörsel

Image RemovedImage Added

Panel
borderStyledashed

Akış Şablonu

Satınalma Teklif Süreci (TalepTeklif) formu için tasarlanan akış şablonu aşağıdaki gibidir:

Expand
titleGörsel

Image RemovedImage Added

Panel
borderStyledashed

Konfigürasyon


Formda bulunan Veri kaynaklarında Firma, Dönem, Proje, İşyeri, Bölüm, Ambar, Malzemeler, Döviz, Birim, Özel Kod ve Öndeğer bilgileri oluşturuldu. Tiger bağlantısı için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturuldu. Veri kaynaklarında varsayılan Firma öndeğeri "001" olarak belirlendi. Eğer firma Tiger ERP'de firma öndeğer bilgisi "001" den farklıysa veri kaynaklarından açılan alanların firma numarasını LG_<<Firma(001)>> olarak değiştirilir.



Satınalma Teklif Süreci (Talep) formundaki bazı alanları, Satınalma Teklif Süreci (Teklif) formuna aktarılması gerekir. Bu alanlar bir sonraki alt iş akış formunu tetikler ve en son da Tiger satış sipariş'e bilgi olarak aktarmayı sağlar. Ayrıca tüm formlarda aktivite değişkenleri  ve veri kaynakları tanımlanır.



ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir.



Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.


  • Rest Ayarları;

Satınalma Teklif Süreci (Talep) formu ile başlayan ve Satınalma Teklif Süreci (Sipariş) formu ile biten süreç de Tiger Satınalma Siparişi içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır.

Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir.

En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.


Tip

Rest ayarları düzenlendikten sonra servisler (ajm,was,web, settings) restart edilmelidir. Bknz. Servis İşlemleri . Sonrasında tasarım aracı açılıp, akış içeri aktarılmalıdır.



  • Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama;

Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.

Info
bknz: Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama


...