Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Konfigürasyon


Formda bulunan Veri kaynaklarında Firma, Dönem, Proje, İşyeri, Bölüm, Ambar, Malzemeler, Döviz, Birim, Malzeme Özel Kod -2-3-4-5, Ödeme şekli, Firma Bilgisi, Öndeğer bilgileri ve Tiger bağlantı bilgisi ve Öndeğer bilgileri oluşturuldu. Tiger bağlantısı için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturulmuşturoluşturuldu. Veri kaynaklarında varsayılan Firma öndeğeri "001" olarak belirlendi. Eğer  Eğer firma Tiger ERP'de firma öndeğeriniz öndeğer bilgisi "001" den farklıysa veri kaynaklarından Birim, Malzeme Özel Kod-2-3-4-5, Ödeme şekli, Top1Birim ve Tiger bağlantı veri kaynakları çift tıklanır ve sorgu kısmında firma  LGaçılan alanların firma numarasını LG_<<Firma(001)>> bilgisi değiştirilir>> olarak değiştirilir.
Image Removed
Image Added



ERP entegrasyonu aşamasında başarısız olunması durumunda akış "Yönetici Hata Formu" ile devam edecektir. Bu forma portal üzerinden erişebilmek için yetkilendirme işlemi yapılmalıdır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkili olacak kullanıcı seçilmelidir.

Tiger veritabanı ayarları SQL bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.


  • Rest Ayarları;

Malzeme kartının Tiger ürünü içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır.

Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo Rest Servis Ayarı gelir. Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir.

En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.


Tip

Rest ayarları düzenlendikten sonra servisler (ajm,was,web, settings) restart edilmelidir. Bknz. Servis İşlemleri . Sonrasında tasarım aracı açılıp, akış içeri aktarılmalıdır.



  • Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama;

Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.

Info
bknz: Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama


...