Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Amaç

Logo Flow üzerinde başlatılan ve

Satınalma taleplerinin onayları tamamlandıktan sonra

Tiger tarafında otomatik malzeme kartı oluşturan süreç örneğidir

taleplerin Satınalma Teklif Süreci(Teklif) ‘ ne aktarıldığı süreçtir.

Panel
borderStyledashed

Senaryo ve Organizasyon Şeması


Mobilya üretim ve iç-dış pazarlamaya dönük firmamız bulunmaktadır. Firmamızın genel organizasyon ve talep süreçlerini yürüttüğümüz organizasyon şemasını aşağıda görülmektedir.

Image Added

Üretim Departmanı

Image Added

Talep sahibi rolündeki 'Demo 1Üretim Şefi' kullanıcısı portal üzerinden “Malzeme kartı oluşturma“Satınalma Teklif Süreci (Talep)" bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; Firma, Fiş No, Tarih, Kullanıcı Adı, İşyeri, Bölüm, Fabrika ve Ambar alanları ön değer olarak seçili gelir. Belge No, Özel Kod ve Proje alanları için değer veya metin kısımları seçilir. Talep formu üst kısım için firma alanı dışında zorunlu alan yoktur.

Üretim Şefi, Talep edilen malzemeler satır alanları için Malzeme Açıklama, Miktar, Birim (zorunlu alan), Birim Fiyat ve Termin Tarihi kayıt girişlerini tamamladıktan sonra "Üretim Müdürü" kullanıcısına onaya gönderir. Üretim Müdürü formu kontrol eder, bu aşamada kayıt üzerinde değişiklik talep edebilir, onaylayabilir veya reddedebilir. Üretim Müdürü onay verdiği durumda, fiyat karar aktivitesine girmiyorsa Satınalma Teklif Süreci (Talep) bir sonraki aşamaya Satınalma Teklif Süreci (Teklif) 'e aktarılır. Eğer ki oluşturulan talep sürecinin fiyatlandırması yüksek ise öncelikle Fabrika Müdürüne ve fiyat daha yüksek ise Genel Müdüre onaya gider. 

Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış "Kurumsal Uygulama Danışmanı" kullanıcısına gider 

Örnek senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait video aşağıda bulunmaktadır.

Firma, malzeme tipi, malzeme kodu, açıklama bilgileri, kullanım yeri, ödeme şekli, birim seti ve özel kod alan bilgisi girilir. 'Demo1' kullanıcısı kayıt girişlerini tamamladıktan sonra  'Demo 2' kullanıcısına onaya gönderir. Demo 2 yönetici kullanıcısı  formu kontrol eder, bu aşamada reddedebilir veya kayıt üzerinde değişiklik talep edebilir. Demo 2 kullanıcısı onay verdiği durumda talep Tiger'a aktarılır. Tiger'da malzeme kartı oluşturma işlemi başarılı ise talep eden kullanıcıya bilgilendirme gönderilir. Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve Admin kullanıcısına bildirim gönderilir.
Örnek bir senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait video aşağıda bulunmaktadır.



Malzeme Kartı Oluşturma.mp4

...