Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Senaryo

Talep sahibi rolündeki 'Demo 1' kullanıcısı portal üzerinden “Malzeme kartı oluşturma" bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; Firma, malzeme tipi, malzeme kodu, açıklama bilgileri, kullanım yeri, ödeme şekli, birim seti ve özel kod alan bilgisi girilir. 'Demo1' kullanıcısı kayıt girişlerini tamamladıktan sonra  'Demo 2' kullanıcısına onaya gönderir. Demo 2 yönetici kullanıcısı  formu kontrol eder, bu aşamada reddedebilir veya kayıt üzerinde değişiklik talep edebilir. Demo 2 kullanıcısı onay verdiği durumda talep Tiger'a aktarılır. Tiger'da malzeme kartı oluşturma işlemi başarılı ise talep eden kullanıcıya bilgilendirme gönderilir. Aktarım sırasında hata alınması durumunda akış Yönetici Hata Formu ile devam eder ve Admin kullanıcısına bildirim gönderilir.

Yönetici hata formu Rest aktivitesinin başarısız olduğu durumda, yetkili olarak kullanıcı listesinden kullanıcı seçilmelidir. Ancak kullanıcı listeleri makineden makineye değişeceği için bu şekilde şablon akış kaydedilirse form hiçbir kullanıcıya ulaşmayacaktır. Bu durum için yönetici hata formu → yetkilendirme → kullanıcı listesinden yetkilendirmiş kullanıcı seçilir.

Image Added

Örnek bir senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait video aşağıda bulunmaktadır.

Malzeme Kartı Oluşturma.mp4

...