Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Form Şablonu

Malzeme Kartı Oluşturma formu için tasarlanan form şablon ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir.

Expand
titleGörsel

Image RemovedImage Added

Panel
borderStyledashed

Akış Şablonu

Malzeme Kartı Oluşturma formu için tasarlanan akış şablonu aşağıdaki gibidir.

Expand
titleGörsel

Panel
borderStyledashed

Konfigurasyon

Formda bulunan Birim seti, Malzeme Özel KodBirim seti öndeğer, Malzeme özel kod-2-3-4-5, Ödeme şekli, Firma Bilgisibilgisi, Öndeğer bilgileri ve Tiger ve J-Platform Firma Kurum bağlantı bilgisi için tasarım aracı üzerinden veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veri kaynaklarında varsayılan Firma öndeğeri "001" olarak belirlendi. Eğer firma Tiger J-Platform ERP'de firma öndeğeriniz "001" den farklıysa veri kaynaklarından Birim seti, Birim seti öndeğer, Malzeme Özel Kod-2-3-4-5, Ödeme şekli , Top1Birim ve J-Platform bağlantı veri kaynakları çift tıklanır ve sorgu kısmında firma  U_<<Firma(001)>> bilgisi değiştirilir.


Tiger J-Platform veritabanı ayarları Sql bağlantı listesi → Düzenle → Bağlantı Bilgileri üzerinden yapılabilir.


  • Rest Ayarları;

Malzeme kartının Tiger J-Platform ürünü içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır.

Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde Logo J-Platform Rest Servis Ayarı gelir. J-Platform Logo Rest servis ayarında Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir.

En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.


Tip

Tanım yeni veya değiştiriliyorsa IIS restart edilmelidir. Sonrasında Tasarım aracı açılıp, akış içeri aktarılmalıdır.


Image RemovedImage Added


  • Talep Numarası;

Malzeme kartı oluşturma talebi için  "Talep No" değişkeni tanımlanır. Talep No veri tipi metin, varsayılan formül için InstanceUniqId (değeri portalden başlatılan iş numarası) tanımlanır.



  • Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama;

Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.

Info
bknz: Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama


...