Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesinde, kişilerle yapılan her bir telefon görüşmesi, e-posta yazışmaları ve yüz yüze görüşmeler girilir.

Kişiye yeni bir aktivite oluşturmak için Aktiviteler sekmesi altındaki Yeni Aktivite butonu kullanılır. Var olan bir aktivite üzerinde düzenleme yapmak için ilgili aktivite seçilir ve ardından Düzelt seçeneğine tıklanır.

Tip
Kişi kartı içerisinden eklenen aktiviteler, Aktiviteler sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için  Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler ekranı açılmalı ve ilgili aktivite bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır.
Tip

Logo CRM ürününde aktiviteler, Satış & Pazarlama menüsü altındaki Aktiviteler seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Aktiviteler sekmesi üzerinden oluşturulan yeni aktiviteler doğrudan kişi kaydına bağlanır.

Bir kişiye tanımlanan aktiviteyi diğer kişilere bağlamak için ilgili kişilerin kartındaki İlişkili Kayıtlar > İlişkili Aktiviteler sekmesi kullanılır.



İlişkili Aktiviteler Sekmesi

İlişkili Kayıtlar sekmesinde yer alan İlişkili Aktiviteler sekmesi ise tercihen sistemde kayıtlı olan aktiviteleri kişiye bağlamak için kullanılır. Ancak İlişkili Aktiviteler sekmesinden de yeni aktiviteler eklenebilir. Bağlantı tuşu ile açılan Aktiviteler listesinde, sistemde tanımlı olan aktiviteler kişiyle ilişkilendirilebilir veya seçeneği ile yeni bir aktivite oluşturulabilir.



Tip
Aktiviteler sekmesinden farklı olarak, İlişkili Aktiviteler sekmesinde bağlanan aktiviteler Bağlantıyı Kopar seçeneği ile kişi kartından kaldırılabilir.
Info

Bkz. Kişi veya Firmaların İşlem Listelerine Aktarılması