Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

1-) Logo Mind Insight Açılmak İstendiğinde "Bu Siteye Ulaşılamıyor / 404 Not Found"  Hatası Alınıyor.

Çözüm:

  • LogoMindInsightSettings.exe'ye giriş yapılıp Sorun Gider tabından Analiz Et / Onar işlemi yapılmalıdır.
  • LogoMindInsightSettings.exe'de URLde yazan adres ile giriş yapılmak istenilen adres aynı olmalıdır.
  • Insight servisleri durdurulup sırasıyla çalıştırılmalıdır.
  • Repository Database,
  • Logging Service,
  • Service Dispatcher,
  • Repository Service,
  • Proxy Service,
  • Engine Service,
  • Scheduler Service,
  • Insight Service,
  • Lisence Service,

...

  • Resourse Monitor 'den admin ve basic portları farklı bir uygulama tarafından mı kullanılıyor kontrol edilmelidir. Basic portu Proxy.exe, admin portu ise System kullanıyor olmalıdır.
  • Yedek alındıktan sonra ürünün aynı versiyonuna sahip setup klasörü yönetici olarak çalıştırılıp önce lisans yenileme, çözülmezse versiyon güncelleme yapılmalıdır.
  • Logo Mind Insigth Insight servisleri local kullanıcı ile açılmış olmalıdır.
  • Sunucu yeniden başlatılabilir.
  • Tarayıcının geçmişi temizlenmelidir.
  • Basic ve admin port için kural tanımlaması yapılmalıdır.


2-) LogoMindInsightSettings.exe Sorun Gider Tabında Initialize ve Sertifika İçin Hata Veriyor

Logo Mind Insight Servis çalıştırılamadığında ya da bu servis servisler ekranında gözükmediğinde bu hatayı verir.

Çözüm: Eğer bu servis servisler ekranında gözükmüyorsa aşağıdaki komut ile servisin eklenmesi sağlanabilir.

SC CREATE LogoMindInsightService displayname= "Logo Mind Insight Service" binpath= "C:\Program Files\LOGO\LogoMindInsight\LogoMindInsightService.exe" start= auto

Servis var ve çalışır durumda değilse tüm servisler durdurulup çalıştırılma sırasına göre tekrar başlatılmalıdır.


3-) Logo Mind Insight Mail Gönderimi Yapılamıyor.
Raporların mail ile gönderimi alanından yeni bir zamanlanmış görev ekleniyor; ancak mail gönderimi sağlanamıyorsa gerekli ayarlamalar yapılmamış olabilir.

Çözüm:

  • LogoMindInsightSettings.exe / Bağlantı Ayarları / JSToolBox portu dolu olmalıdır.
  • LogoMindInsightSettings.exe / SMTP Ayarları yapılandırılmış olmalıdır.
  • LogoMindInsight Background Service ve LogoMindInsight JSToolbox servisi çalışır durumda olmalıdır.


4-) Logo Mind Insighta Insight'a dış ağdan erişim nasıl sağlanır?

Çözüm:

  • Anchor_Hlk27402562_Hlk27402562Firewall üzerinden, standart kurulum ise 443 ve 8443 portları için, NAT yönlendirmeleri yapılmalı. Eğer farklı portlardan çalışıyor ise yönlendirmeler ona göre yapılmalıdır. ( Örneğin; ). Toplam 4 adet olmalıdır.

Örneğin, qlick.company.com firması için,

...


5-) Logo Mind Insight lisans yenileme işlemi nasıl yapılır?

Çözüm: İşlem öncesi yedek alınmalıdır. Ürünle aynı versiyon setup dosyası indirilir. Yönetici olarak çalıştırılır ve lisans yenileme seçeneği seçilir.


6-) Logo Mind Insight yedekleme işlemi nasıl yapılır?

Çözüm: İki şekilde yedek alabilirsiniz.

  1. C:\ProgramData\Qlik\Apps klasörü yedek alınmalıdır. İçerisinde id'leri bulunan applerden uzantısı ".lock" olanlar silinip, diğerlerinin sonuna .qvf eklenerek kaydedilmelidir.


Image Modified

Bu şekilde mevcut applerinizi kurulumu yaptıktan sonra Yönetim konsolu/Apps tabından import edebilirsinizsekmesinden içeri alınır.

2.Uygulamalarınızın tüm yedeğini almak isterseniz,

Image Modified
Yukarıda mevcut dizinde bulunan LogoMindSettings.exe üzerinden Yedekle/Geri Yükle tabından yedek alıp, aynı versiyon üzerinden tekrar geri yükleme gerçekleştirebilirsiniz.
7-)Analizler ekranına girildiğinde "Qlick Sense Altyapısı Bağlantısı Belirtilmeyen Nedenlerle Yapılamadı. Tarayıcınızı Yenileyin Veya Sistem Yöneticiniz İle İletişime Geçin" Uyarısı Alınıyor.
Çözüm:

...