Page History
1-) Logo Mind Insight Açılmak İstendiğinde "Bu Siteye Ulaşılamıyor / 404 Not Found" Hatası Alınıyor.
Çözüm:
- LogoMindInsightSettings.exe'ye giriş yapılıp Sorun Gider tabından Analiz Et / Onar işlemi yapılmalıdır.
- LogoMindInsightSettings.exe'de URLde yazan adres ile giriş yapılmak istenilen adres aynı olmalıdır.
- Insight servisleri durdurulup sırasıyla çalıştırılmalıdır.
- Repository Database,
- Logging Service,
- Service Dispatcher,
- Repository Service,
- Proxy Service,
- Engine Service,
- Scheduler Service,
- Insight Service,
- Lisence Service,
...
- Resourse Monitor 'den admin ve basic portları farklı bir uygulama tarafından mı kullanılıyor kontrol edilmelidir. Basic portu Proxy.exe, admin portu ise System kullanıyor olmalıdır.
- Yedek alındıktan sonra ürünün aynı versiyonuna sahip setup klasörü yönetici olarak çalıştırılıp önce lisans yenileme, çözülmezse versiyon güncelleme yapılmalıdır.
- Logo Mind Insigth Insight servisleri local kullanıcı ile açılmış olmalıdır.
- Sunucu yeniden başlatılabilir.
- Tarayıcının geçmişi temizlenmelidir.
- Basic ve admin port için kural tanımlaması yapılmalıdır.
2-) LogoMindInsightSettings.exe Sorun Gider Tabında Initialize ve Sertifika İçin Hata Veriyor
Logo Mind Insight Servis çalıştırılamadığında ya da bu servis servisler ekranında gözükmediğinde bu hatayı verir.
Çözüm: Eğer bu servis servisler ekranında gözükmüyorsa aşağıdaki komut ile servisin eklenmesi sağlanabilir.
SC CREATE LogoMindInsightService displayname= "Logo Mind Insight Service" binpath= "C:\Program Files\LOGO\LogoMindInsight\LogoMindInsightService.exe" start= auto
Servis var ve çalışır durumda değilse tüm servisler durdurulup çalıştırılma sırasına göre tekrar başlatılmalıdır.
3-) Logo Mind Insight Mail Gönderimi Yapılamıyor.
Raporların mail ile gönderimi alanından yeni bir zamanlanmış görev ekleniyor; ancak mail gönderimi sağlanamıyorsa gerekli ayarlamalar yapılmamış olabilir.
Çözüm:
- LogoMindInsightSettings.exe / Bağlantı Ayarları / JSToolBox portu dolu olmalıdır.
- LogoMindInsightSettings.exe / SMTP Ayarları yapılandırılmış olmalıdır.
- LogoMindInsight Background Service ve LogoMindInsight JSToolbox servisi çalışır durumda olmalıdır.
4-) Logo Mind Insighta Insight'a dış ağdan erişim nasıl sağlanır?
Çözüm:
Anchor _Hlk27402562 _Hlk27402562 Firewall üzerinden, standart kurulum ise 443 ve 8443 portları için, NAT yönlendirmeleri yapılmalı. Eğer farklı portlardan çalışıyor ise yönlendirmeler ona göre yapılmalıdır. ( Örneğin; ). Toplam 4 adet olmalıdır.
Örneğin, qlick.company.com firması için,
...
5-) Logo Mind Insight lisans yenileme işlemi nasıl yapılır?
Çözüm: İşlem öncesi yedek alınmalıdır. Ürünle aynı versiyon setup dosyası indirilir. Yönetici olarak çalıştırılır ve lisans yenileme seçeneği seçilir.
6-) Logo Mind Insight yedekleme işlemi nasıl yapılır?
Çözüm: İki şekilde yedek alabilirsiniz.
- C:\ProgramData\Qlik\Apps klasörü yedek alınmalıdır. İçerisinde id'leri bulunan applerden uzantısı ".lock" olanlar silinip, diğerlerinin sonuna .qvf eklenerek kaydedilmelidir.
Bu şekilde mevcut applerinizi kurulumu yaptıktan sonra Yönetim konsolu/Apps tabından import edebilirsinizsekmesinden içeri alınır.
2.Uygulamalarınızın tüm yedeğini almak isterseniz,
Yukarıda mevcut dizinde bulunan LogoMindSettings.exe üzerinden Yedekle/Geri Yükle tabından yedek alıp, aynı versiyon üzerinden tekrar geri yükleme gerçekleştirebilirsiniz.
7-)Analizler ekranına girildiğinde "Qlick Sense Altyapısı Bağlantısı Belirtilmeyen Nedenlerle Yapılamadı. Tarayıcınızı Yenileyin Veya Sistem Yöneticiniz İle İletişime Geçin" Uyarısı Alınıyor.
Çözüm:
...