Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

2- Açılan web arayüzünde sizi kullanıcı giriş sayfası karşılayacaktır. Logo Portal veya Logo Cloud üzerinden daha önceden kayıt olduğunuz kullanıcı adı/e-posta ve şifre bilgisi ile giriş yapınız.

3- Giriş sonrasında açılan yönetici ekranlarında daha önce başlatmış olduğunuz bulut Logo Kimliği entegrasyonunu görüntüleyeceksiniz. Eğer daha önce kurulumu başlatmadıysanız, firma bilginiz boş gözükecektir.

4 - Bulut Logo Kimliği ile entegrasyonu başlatmak için sol menüde bulunan "Senkronizasyon" menüsüne tıklayınız. Eğer daha önce kurulumu başlatmadıysanız, senkronizasyon bilginiz boş gözükecektir.

5- Logo Kimliği ile kullanmak istediğiniz Logo ürününe ait lisans anahtarını "Ürün Anahtarı" alanına yazıp "Arama" butonuna basınız. Ürün/Lisans anahtarınız ile eşleştirilmiş olan bulut firma bilgileriniz "Firma No" alanında gösterilecektir. Firma No alanına herhangi bir kayıt gelmez ise lütfen firmanızın ilgili kullanıcı ile Logo Portal veya Logo Cloud'a giriş yapabildiğini kontrol ediniz. 

6- Firma No alanı dolduktan sonra sağ tarafta bulunan "Senkronize Et" butonuna basınız.

7- Alt taraftaki listede firmanızın bulut Logo Kimliği kullanan kullanıcıları listelenecektir. Listede eksik kullanıcılar var ise ilgili kullanıcının Logo Kimliği işlemleri tamamlanmamış veya firmanız ile eşleşmesi yapılmamış olabilir. Eksik kullanıcılar olsa bile işlem yaptığınız kullanıcı görüntüleniyorsa kurulum işlemine devam ediniz. Kullanıcıları kullandığınız Logo ürününde Logo Kimliği devreye aldığınızda eşleşme işlemleri yapılacaktır.  

Herhangi bir kullanıcı gelmez ise lütfen firmanızın ilgili kullanıcı ile Logo Portal veya Logo Cloud'a giriş yapabildiğini kontrol ediniz. 

8- Kullanıcı listesi gördükten sonra sağ alt köşede çıkacan çıkan "Senkronizasyon Başlat" butonuna basınız.

9- Senkronizasyon başladıktan sonra firma ve kurulumunuza ait bilgileri sol menude menüde bulunan seçenekler ile görüntüleyebilirsiniz.

Firmalar

Uygulamalar

Kullanıcılar

10 - Logo Kimliği Aracı aracının çevrimdışı/offline çalışma desteği opsiyonel olarak sunulmuştur. İnternet bağlantısı sorunları veya internet bağlantısını kısıtlı kullanmak isteyen müşterilerimiz kullandıkları on-prem Logo ürünlerine erişmek için çevrimdışı/offline desteğini aktif hale getrimek getirmek için sol menude menüde bulunan "Kurulum Bilgisi" menusü menüsü açılır.



11- Ekran bulunan "Offline Destek" seçimi işaretlenerek "Kaydet" butonuna basılır. Kurulum işlemleriniz tamamlanmıştır. 
Logo Kimliği Aracı kurulum işlemleri sonrasında kullandığınız Logo on-prem çözüme ait Logo Kimliği entegrasyon işlemlerini takip edebilirsiniz.