Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

Logo CRM Mobil Uygulama Adımları

Atanan kullanıcı Logo CRM Mobil uygulamasına giriş sağlar. Bugün ki rotalarım özet bilgilerimden veya rota menüsünden ilgili rota kaydını seçer.

Expand
titleLogo CRM Mobil Uygulama | Rota Liste Ekranı

Atanan Rota Kaydını Görüntüleme ve Tamamlama;

1. Rota liste ekranı açılır ve atanan rota görüntülenir. Rota liste ekranında rota açıklaması, rota başlangıç ve bitiş tarihleri, atanan kullanıcı bilgisi ve rotanın durumu görüntülenir.

Expand
titleRota Liste Ekranı

2. İşlem adımı olarak atanan kullanıcı öncelikle rota kaydına tek tıklama ile rota detay ekranına görüntüler. Detay ekranında öncelik rota durumunu hazırdan devam ediyor olarak seçilir. Durum değiştirme için hazır yazısına tıklanır ve deveam ediyor seçimi sağlanır.

Expand
titleRota Detay Ekranı

3. Atanan kullanıcı kendi üzerine atanan rota öğelerini inceler. Rota öğelerin rota durumunu görüntülemek için Rota Çiz butonu tıklar. Rota çizme işlemini görüntülemek için harita uygulamaları ekrana gelir. Seçili olan rota öğelerin adreslerine göre rota çizimi oluşur.

Expand
titleRota Çiz

Tip
titleBilgilendirme

Rota öğelerin adres bilgileri yoksa rota çizimi sağlarken uyarı alınır. Bu durum için seçilen öğenin adres seçimi yapılmalıdır.

4. Rota öğesine yapılan ziyaret sonucunda atanan kullanıcı rota öğesine satır satır tıklar ve rota öğe durumunu değiştirir. Rota durum öğelerinde atla ve iptal için neden alanı görüntülenir.

Expand
titleRota Öğe Durum Değiştirme



...